Ik heb onlangs mijn mobiletv abonnement op gezegd, na gebruik gemaakt te hebben van de WK actie, waarbij je dit gratis kon uitproberen. Hij zou 18 juli aflopen en heb het voor die tijd opgezegd. Ik kreeg echter de melding dat het abonnement per 18 augustus opgezegd zou worden. Dus ik heb gebeld met de klantenservice en die meldde mij er 3 dagen opzegtermijn is en dat ik dus te laat ben? Ik moet dus gewoon 1 maand extra betalen blijkbaar.
Hier ben ik het niet mee eens. Nergens heb ik gezien of vernomen dat er 3 dagen opzegtermijn is. In geen enkele voorwaarden. Op de faq pagina staat zelfs dat er GEEN contractvoorwaarden bij Mobile tv zijn:
http://mobiletv.vodafone.nl/help/faq/abonnementKan ik mijn mobiele TV pakket abonnement opzeggen?
Ja. Er zijn geen contractvoorwaarden voor Mobiele TV abonnementen, je kunt deze dus te allen tijden opzeggen via de "Mijn abonnementen" binnen de Live TV channels optie van het Mobile TV & Video portaal.
Dus...die 3 dagen kunnen niet gelden. Ik kan ten alle tijden opzeggen. Waar staat dit dan vermeld? Ik wil geen gebruik maken van Mobile tv en naar mijn inziens heb ik tijdig opgezegd (binnen die maand!)