BG-JJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeg(termijn)

Hallo Vodafone!
 
Ik ben van plan om mijn abonnement op te zeggen. Ik ga niet zo zeuren als de rest over waarom en bla bla bla maar  ik heb een vraag!
 
Mijn abonnement loopt 28 augustus af.
Als ik dan, zeg maar, vandaag de brief zou sturen m.b.t. het afkopen van het abonnement, hoeveel maanden betaal ik dan nog? 4 of 5?
Ik wil namelijk maximaal 4 maanden betalen.. Maar zit even te twijfelen wanneer ik dan op moet zeggen. Of is het gewoon na 28 april altijd goed.
En hoe zit dat met de maand opzegtermijn?
Ik wil graag een abonnement afsluiten bij een andere provider (met nummerbehoud dan trouwens, dat is ook mogelijk toch?), maar kan dat dan al wel direct nadat ik heb opgezegd? Of moet ik dan eerst nog een maand wachten?
 
Vragen, vragen.. Ik hoop dat ik geholpen kan worden!
 
Met vriendelijke groet, JJ.
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi BG-JJ, jammer te horen dat je wilt opzeggen...

Je kunt je abonnement op ieder moment dat je wilt opzeggen, zolang de datum waarop je je abonnement wilt laten eindigen maar minimaal 1 maand na de dag is waarop je je brief verstuurt of ons belt via 1201 - dat is namelijk de 1 maand opzegtermijn. Je kunt bij je nieuwe provider navragen of je nu al je contract kunt aanvragen. De meeste providers zullen echter pas vanaf 60 dagen voor de gewenste overstapdatum een contract met nummerbehoud met je afsluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic