ikke1962

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internetten in buitenland.

Hai,ik heb even een vraagje..ik ga vanaf 2 april internationaal rijden en dan wil ik af en toe op het internet mijn emails kunnen checken.Ik heb een abonnement met een smartphone maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dat moet doen om de kosten te beperken.Ik zie overal staan dat je voor 2 euro pd kunt internetten enz,komt dat dan bovenop het bedrag wat ik al per maand betaal of gaat dat er eerst af en wat er overblijft moet ik betalen?Misschien een domme vraag maar ik heb geen zin om straks een giga rekening te krijgen elke maand!
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé ikke1962, welkom op het forum! Dat is helemaal geen domme vraag, heel verstandig dat je je vooraf wilt informeren over de kosten. Wanneer je de Alles-in-1 op Reis aansluit, komen de kosten per dag, de € 2 bij een particulier abonnement, bovenop je maandelijkse rekening. Het gebruik, dus de maximaal 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden, 20 sms'jes en 35 MB internet, gaan niet uit je gewone tegoed, maar uit de Alles-in-1 op Reis. Dit alles geldt in combinatie met een particulier abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic