Koosriem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opstarten mobiele verbinding

Ik heb op mijn pc een 3G verbinding mbv een Huawei USB modem. De verbinding is goed.
Alleen na opstarten van de pc verschijnt er een grijs blokje waarna Mobile partnet niet wordt opgestart. Na afmelden als gebruiker en opnieuw aanmelden in Windows 7 is het probleem opgelost.
Hoe kan ik e.e.a. voorkomen.
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Koosriem schreef:
Ik heb op mijn pc een 3G verbinding mbv een Huawei USB modem. De verbinding is goed.
Alleen na opstarten van de pc verschijnt er een grijs blokje waarna Mobile partnet niet wordt opgestart. Na afmelden als gebruiker en opnieuw aanmelden in Windows 7 is het probleem opgelost.
Hoe kan ik e.e.a. voorkomen.
Hoi Kossriem, welkom op het Vodafone forum. Ik heb je berichtje gelezen en ik heb nog niet eerder van het probleem gehoord.

Kun je me aangeven of er na de eerste keer opstarten andere processen lopen dan bij de tweede keer opstarten ?
Koosriem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Maurice,

volgens mij niet. Het lost zich soms ook wel vanzelf op, er is geen patroon in te ontdekken.
gr
 Koos
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Koosriem, het kan wellicht ook aan je PC/laptop (Windows etc.) liggen. Probeer eens of je hetzelfde ervaart op een andere PC.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic