lazynoon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde kleur besteld

Hallo,
 
Ik heb per abuis niet op de kleur gelet bij mijn bestelling is dit nog te wijzigen?
5 Reacties 5
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Lazynoon,

Oeps dat is even schrikken dan!

Om wat voor toestel gaat het precies en heb je al een bevestiging ontvangen van de bestelling?
Indien de bestelling al is afgerond en in het verzendtraject zit gaat het natuurlijk niet meer. Je kunt dan wel het toestel retourneren door het retourformulier in te vullen dat bij het pakketje zit inbegrepen.
lazynoon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Rowie,
 
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat de telefoon is verzonden of in het traject zit.
 
Het gaat om een Iphone 5.
 
gr manon
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dan kan het misschien nog aangepast worden. Ik zou zo snel mogelijk contact opnemen met de Klantenservice (liefst telefonisch, dat gaat het snelste). Ze gaan dan in ieder geval je klantnummer (als je al een abonnement hebt), naam adres en postcode en nodig hebben, en bijvoorbeeld extra info zoals het e-mailadres dat je opgegeven hebt voor de bestelling.
Als je die vast bij de hand hebt scheelt je dat weer tijd aan de telefoon 🙂
smaakgarant

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste.
Ik bestelde  een paar minuten  geleden. om een product ipad Retina 16GB op de website van Vodafone Abonnement, het ordernummer  is:ONLINE-20130221-04211640046   en persoonlijke referentie is:87282224.
ik heb verkeerde kleur besteld,  ik wil kleur van Wit.  Kunt  U  te wijzigen .  A.U.B.
 
Met Vriendelijke Groet
shaochan Ye
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Smaakgarant, je kunt hiervoor het beste even z.s.m. bellen met ons order team via 0800 200 043.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic