Ik hoopte hier een antwoord te vinden voor het probleem waar ik sinds vorige week mee zit, maar heb het hier nog niet kunnen vinden. Bij mij is de situatie als volgt:
Mijn telefoon ( ik had een i-phone4 ) is kwijt, vermist, wie weet gestolen . Ik had hem dus laten blokkeren en heb een nieuw sim-kaartje gehaald. Van een aardige collega heb ik een tijdelijk toestel te leen, een Samsung GT-I9001, die heb ik in gebruik genomen, alleen.... Ik kan niet bellen, wel sms-en en interrnetten. In het toestel zit een optie oproepen-spraakoproepen- oproepen blokkeren- als ik daarheen ga zijn alle uitgaande oproepen en alle inkomende oproepen blokkeren beide aangevinkt, als ik de vink probeer te verwijderen komt er een pop-up scherm waarin ik een 4-cijferig wachtwoord moet ingeven, maar het is niet de pin die op het kaartje staat, en evenmin de 4 cijferige pin die ik zelf heb aangemaakt. Ik vervolgens de meolding Fout in oproepinstellingen- oproep blokkeren geweigerd. Ik kan dus niet handmatig die blokkade verwijderen, ergens anders las ik dat ik dat via my vodafone zou moeten doen, maar die optie (om gesprekken te deblokkeren) kan ik niet vinden. Kunt u mij helpen?