Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,520Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

ZIggo combi vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik maak bezwaar tegen de wijze waarop Vodafone de combi-korting met Ziggo presenteert. Pas op de tweede pagina (de winkelwagen) is in hele kleine, in ene onopvallende kleur letters te zien dat om voor...

mb05 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung C260 unlocken Alleen-lezen Onopgelost

Allereerst: dit blijft een bijzonder omslachtige manier om contact op te kunnen nemen met Vodaphone !! Gewoon kunnen mailen werkt nog steeds sneller !! Weer een reminder aan mijzelf waarom ik ben over...

VodafoneZiggo werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds December heb ik mijn abonnement bij Vodafone. Toen ik het abonnement afsloot verwachtte ik dat ik kon profiteren van de ZiggoVodafone deals, aangezien ik ook Ziggo alles-in-1 heb. Ik kom ...

Harman Kardon speaker dus niet gegarandeerd bij S9 Alleen-lezen Onopgelost

Op zoek naar een nieuw abonnement heb ik me destijds laten verleiden met een mooie Harman Kardon speaker. Vooral omdat er al plannen waren tot aankoop van dergelijk syteem was de keuze snel gemaakt.Op...

Streamen zonder stress met nieuwe Vodafone-abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/wdola 3 maanden onbeperkt data, flexibiliteit bij samenstellen abonnement en all-in abonnement voor grootverbruikers Update: Sinds 16 april 2018 is de actie afgelopen en zal de ‘3 ma...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Nummerbehoud na aflopen abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga binnenkort emigreren, maar ik wil hierbij wel mijn nederlandse nummer in een extra telefoon houden. Ik heb nu een vodafone abbonement, maar dat wil ik dan afzeggen. Hoe kan ik mijn kaart dan gel...

rosanne95 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nu al spijt Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, ik heb niks anders dan problemen met jullie. Eerst sluit ik telefonisch een contract af, blijkt later niks van bekend te zijn. Dan krijg ik een contract waar een hoger bedrag opstaat d...

Mic1977 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bird App, Bird Jam-No longer working with Iphone update Alleen-lezen Onopgelost

HI, My iphone, apple, and my bird song app, Birdjam, which I relied on for 75% of my bird images no longer will function. My phone gives the message this app needs to be updated in order to work with ...

rojon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms leesbevestiging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone X en zou graag willen weten welke code in voor een SMS-bericht moet zetten om een leesbevestiging te krijgen. Ik heb begrepen dat bepaalde providers hier in kunnen voorzien en vraag ...

Nico21 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet gebeld worden en geen berichten komen binnen. Alleen-lezen Opgelost

Sinds vanmiddag ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Kreeg melding welkom op ons netwerk terwijl ik nog verbonden was met de simkaart van KPN. Echter kan wel bellen maar niet gebeld worden. Echte...

Heskes26 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Storing nummerbehoud ... slecht info klantenservice. Alleen-lezen Onopgelost

Jullie worden bedankt bij Vodafone, wat een rotbedrijf. Ik kocht bijna 2 weken geleden een prepaid kaartje voor nummerbehoud. De winkel kon het niets doen ivm storing, als je geregeld belt met de klan...

Bas1405 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

-iOS 11 pairing issue- Alleen-lezen Onopgelost

HI, we have received feedback from several users that they have difficulties to pair Ticwatch to iPhone after updating to iOS11. Since this is a beta version, the pairing issue might be caused by some...

rojon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connection probs after IOS 10.3 Alleen-lezen Onopgelost

HI, I'm having this same problem but it did not materialize until I updated Nuendo to the latest version. Based on that I would think that Steinberg broke something as I was on iOS 10.3.1 and had iC P...

rojon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms naar 3849, niet gesmst wel kosten betalen Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal, Ik heb op me laatste rekening ineens een kostenpost van 25 cent voor een sms naar 3849 terwijl ik de sms nooit verstuurd heb. Heb al met de klantenservice gesproken en die vertelden me d...

davy55 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Overstappen met nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag overstappen van T-Mobile naar Vodafone. Mijn abonnement van T-Mobile loopt 1 september af. Wanneer kan ik het nummerbehoud aanvragen? Want ik kom er niet echt uit.

Laura91 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tip: Alle cases in de nieuwe My Vodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Hey Allemaal! Ik ga jullie een hoop tijd besparen. Het namelijk al niet leuk wanneer je ergens tegen aan loopt waarvoor een collega van me een case moet aanmaken voor bijvoorbeeld de technische dienst...

KevinMLos door Stamgast
  • 69 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 16 Likes

Waarom zoveel prijsverschil voor verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

ik kan over een maand mijn abb verlengen.nu zit ik al te kijken naar telefoons.nu valt het mij op dat een verlenging bij vodafone stukken duurder is dan andere providers.waarom is dat eigenlijk???

peter1972 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mifi met YOU simkaart Alleen-lezen Onopgelost

vorig jaar kocht ik die mifi en de simkaarr, met een maandbundel voor interner dat in heel ejropa zou moeten werken. Ik kan ee echter alleen iNedrland mee internetten vorig jaar net over de grens in B...

hanton door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Security cam geeft geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij mijn woning een beveiligingscamera hangen. Die is met hjet web verbonden en zodoende kan ik overal die camera raadplegen. Echter, zodra ik mijn vodafone sim kaart in mijn Iphone stop krijg ...

Haerel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen