Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,273Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wat is de levertijd van mijn bestelling? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanmiddag een iphone 6 met obonnement besteld op de site. deze was nog op voorraad.Hoelang duurt het ongeveer voordat ik heb binnenkrijg?

Vraag over prepaid dongel voor laptop in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Beste,Zaterdag ga ik voor 3 weken op vakantie naar Noorwegen. Omdat ik ondernemer ben wil ik graag goed bereikbaar zijn en mailtjes versturen vanaf mijn laptop vind ik het fijnst. Daarom denk ik dat h...

Mijn verbinding valt weg in Turkije, hoe kan dit? Alleen-lezen Opgelost

hey, ik ben op vakantie in turkije, en oppeens valt me hele netwerk weg?terwijl me bundel gewoon hier geldig is.waar kan dit aan liggen

Bestelling gedaan Alleen-lezen Opgelost

Vanavond via Ziggo mijn abonnement verlengd.Afgesproken dat maandbedrag 36 pmnd zou zijn ipv van 40 en nu staat er op mijn orderbevestiging van 55 voor 44,Dit vind ik wel een groot verschil.Kan iemand...

Nummerbehoud prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid kaartje van vodafone gekocht omdat ik met mij huidige provider niet overal bereik heb. Mijn beltegoed is daar inmiddels op en nummerbehoud van vodafone is tijdelijk buiten werking v...

Rekening betalen Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond,wil graag een rekening betalen maar zowel ideal als creditcard wil niet lukken via de website.hoe kan ik een handmatige betaling overmaken?groetjesRemco

Beëindigen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag mijn abonnement willen beëindigen aangezien ik nooit bel en het erg duur is. Met vriendelijke groet, Daniel Bol

Simkaartje voor Egypte Alleen-lezen Opgelost

Ik wil een simkaart kopen voor egypte welke heb ik nodig.In het hotel kost wifi 3 dollar per uur

Tegoed opvragen met red together extra Alleen-lezen Opgelost

Kun je.. als je een red together extra abonnement hebt..ook je tegoed weer opvragen op mijn vodafone??Of kan alleen de beheerder van het red together abonnement dat zien??Ik hoop dat ik hier antwoord ...

Ophouden met bellen zonder opnemen Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone.Iknwordt op het moment al een week gebeld door een privé number en sinds kort is dat zichtbaar. Dat is deze +31362052100. Internet verteld mij dat het nummer van jullie is, waarschijnli...

verlengen met dezelfde data Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abonnement graag verlengen, ik heb nu 5 gb en 150 min, waarom kan ik deze bundel niet meer vinden?

Momenteel niet mogelijk om rekening te betalen via iDEAL | Opgelost Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/exxydUpdate: de problemen zijn inmiddels opgelost.Hallo allemaal,Wegens een storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om je rekening via iDEAL te betalen.We adviseren je daar...

Extra MB en gratis kanaal bij Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al Ziggo klant slnds 24-7-18 ook klant bij Vodafone (red) nu zou je extra MB krijgen en een extra kanaal bij Ziggo maar hoe dan?

bestelling Alleen-lezen Opgelost

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachtenn.ik zag dat het nieuwe tel al in gebruik is maar heb zowel de simkaart als de telefoon nog niet gehad.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen