Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website.
Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan geven. De sms'jes met statusupdates over je bundeltegoed blijf je echter wel gewoon ontvangen.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Voor updates betreft dit issue kunnen jullie hier terecht: https://www.vodafone.nl/act/c/StoringMyVodafonetegoed

Mocht je hierover iets willen melden, dan kan dit in dit topic.
111 Reacties 111
REuH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vrouw en ik hebben deze storing nu ook. Volgens sms heb ik sinds begin september al mij. 1+1 GB verbruikt, waarvan 1 GB vannacht. Volgens Nu Vodafone app heb ik juist alle data nog en heeft mijn vrouw haar databundel opgebruikt. Zij heeft juist geen sms. Onze telefoons geven aan een aantal mb's te hebben verbruikt (ik 200 MB). Internet is al vertraagd.

Wanneer wordt dit verholpen?
S.noordman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone hoe kan het dat jullie deze storing nergens melden? Ik vind het fijn dat als er een storing is zoals deze dat ik niet maar moet afwachten tot het opgelost is, maar dat ik ergens kan zien dat het jullie aandacht heeft en dat het gemeld word als het opgelost is. Vorige maand heb ik ook heel lang afgewacht, en vervolgens opnieuw contact opgenomen en toen bleek het (deels) vrij makkelijk op te lossen te zijn, maar omdat jullie niks melden weet ik niet waar ik aan toe ben, en misschien denken jullie het opgelost te hebben terwijl ik nog steeds aan het wachten ben! Is dit nu een nieuwe storing of nog steeds de zelfde waarbij de kleine groep mensen bij wie het niet opgelost werd door vodafone benaderd zouden worden?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi S.noordman

Storingen met een grote inpact vermelden wij hier altijd op de Community. Vandaar dat het topic ook nog steeds open staat. Dit is helaas nog steeds dezelfde storing. Zie je inmiddels het tegoed al in en heb je snel internet? Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee.
S.noordman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven afgelopen maand heeft het 2 weken geduurd voordat ik er achter kwam dat in mijn blox beperkt internet uit kon zetten, omdat dit eerst werd afgeraden! Er gerechten vervolgens een bericht dat het nog niet opgelost was en dat een kleine groep er nog last van had, waaronder ik, en dat deze groep door vodafone benadert zou worden.. Na een week heb ik zelf maar weer eens contact opgenomen en lukte het iemand om de boel te resetten waardoor mijn bundel zichtbaar werd, deze liep echter niet af! Op 1 september begon het hele verhaal weer opnieuw, bundel weer op 0 snelheid naar 64kb. Ik weer contact gezocht, en krijg te horen dat dit een nieuwe storing is! En wederom de blox beperkt internet maar weer uit gezet, waardoor de snelheid weer op orde is. Maar in de app staat nog steeds 0 mb. Maar tot nu toe heeft vodafone mij zelf nooit benadert, en leef ik in onwetendheid of ze mij nu wel of niet gaan benaderen, of de storing nu wel of niet is opgelost, en ik verwacht van vodafone, en heb dit al meerdere keren aangegeven, dat zeker nu het zelfde weer gebeurt vodafone dit wel ergens kan melden zodat mensen zien dat vodafone er mee bezig is ipv een laatste update van 3 weken terug!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal je feedback over het melden van storingen intern aankaarten. Dankjewel daarvoor! Mocht je willen dat ik met je mee kijk en anders een onderzoek voor je aanmaak, dan hoor ik het graag. De BloX Beperkt Internet uitzetten is hierin niet de oplossing en ook zeker niet iets wat wij aanraden om te doen S.noordman. Hierdoor kunnen namelijk kosten ontstaan. Dit willen wij juist voorkomen.
Ik heb je een privébericht gestuurd. Mocht je willen dat ik met je mee kijk, mag je daarop reageren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels staat het tegoed voor S.noordman weer goed.
S.noordman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Inmiddels staat het tegoed voor S.noordman weer goed.

Steven waarvoor dank, nu hopen dat het bovenliggende probleem ook opgelost gaat worden zodat het op 1 oktober niet weer feest is!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Wij hopen ook dat de storing niet terug komt!
Rai ssa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Vodafone
Ook bij mij is het weer prijs. Kreeg net ook sms dat ik nu mijn bundel op is extra kosten ga maken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Rai ssa kun je de toestellen eens opnieuw opstarten en laten weten of het werkt? Ik heb de bundels verwijderd en opnieuw toegevoegd voor je. Ik zie bij jou wel weer de bundel staan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Rai ssa
Heb je nog een update voor ons hierover?

Anders zal dit topic op korte termijn gesloten worden.
Rai ssa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alles lijkt weer te werken. Hopelijk blijft t nu zo
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic