Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
PascalHark schreef:
@Stevie

Ik laat het verder hierbij. Maar blijf erbij dat ik 't een slappe reactie van jullie vindt.
Oók als iemand langere tijd ziek is houd je als organisatie nog steeds contact met je medewerker. Je hoeft er geen heksenjacht voor te ontketenen, maar kunt er op z'n minst voor zorgen dat het de betreffende medewerker wordt voorgelegd. Maar zelfs dáár wordt weinig moeite voor gedaan. Daarbij gaat het niet alleen over het plaatsen van de posts... je moet 't breder trekken. Het zegt namelijk wél iets over zijn/haar integriteit (maar wie weet heeft zijn afwezigheid ook wel daar mee te maken...), maar dat speelt bij jullie blijkbaar een ondergeschikte rol.

N.B. Benieuwd of deze post de censuur van Stevie overleeft...
Mijn laatste post in ieder geval niet 😄
Tolberter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen jullie mij vertellen of de voorraad van:

Galaxy Note II
Galaxy S3
Galaxy S4

Genoeg aanwezig zijn bij de opneing van jullie nieuwe vestiging in Winschoten.
Zodat ik niet weer voor niets naar een opening ga.

Alvast bedankt
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Tenzij ze er van ieder maar één hebben, zal er genoeg voorraad zijn.
@PascalHark
Ik vind je strijd voor/tegen die medewerker wel merkwaardig. Je bent de discussie over verlengen en 24>12 maanden zat, maar toch blijf je doorzagen over iemand die al een maand niet meer op het forum is geweest en mogelijk een VF-medewerker is. Als PZ mij ging bellen voor zoiets, dan gooide ik de haak erop. 😛
r2get

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone wat is jullie probleem. Dacht laat me maar via een live chat kijken wat jullie kunnen doen met als resultaat dit:

Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met Simone van Vodafone.
Simone: Hoi r2get, je chat met Simone. Waarmee kan ik je helpen?
r2get: Hallo
r2get: ik zal even mijn verhaal uitleggen
Simone: Dat mag! 🙂
r2get: Ik was al 3 jaar klant bij ben zonder enig probleem. Toen jullie de openingsactie in den Haag hadden ben ik daarnaartoe gegaan vrij genomen. gewacht in de rij uren en uren om uiteindelijk te horen dat de Iphone was uitverkocht. Uiteindelijk geduldig gewacht op een nieuwe actie in de buurt Katwijk. Maar toen hebben jullie ook nog eens de actie veranderd
r2get: uiteindelijk weer vrij genomen
r2get: naar katwijk gegaan
r2get: telefoon aangeschaft
r2get: en wat blijkt nu
r2get: thuis bijna geen bereik!
r2get: en internet is zo traag,, je kan er niet eens een pagina mee openen.
r2get: op werk valt het nog wel mee maar thuis?
r2get: nu had ik via het form te horen gekregen dat er ergens een dekkings kaart was
Simone: Ohjee, dat is niet zo fijn. En je maakt thuis geen gebruik van WiFi?
r2get: heb ik op gekeken
r2get: http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/internet_op_uw_laptop/netwerk_en_dekking/dekkingskaart/
r2get: ----------------postcode weggehaald
r2get: er staat wel 46mbps
r2get: maar een gele blok zit er vlak naast
r2get: maar het gaat niet alleen om internet
r2get: gewoon me bereikt is heel slecht
Simone: Het bereik qua bellen ook?
r2get: op sommige plekken in me huis heb ik geen eens bereik
Simone: Oei, zal ik je dan even doorzetten naar de afdeling die netwerkklachten behandeld?
Simone: Dan kunnen ze dit samen met je onderzoeken.
Simone: Zal ik je doorzetten naar de netwerkklachten om te zien of ze het in orde kunnen maken?
r2get: nou ok,,
r2get: en als het niet in orde gemaakt kan worden
Simone: Ze zullen eerst naar een oplossing zoeken.
Simone: Ik wens u heel veel succes en mijn collega helpt u direct verder
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je spreekt nu met Manon van Vodafone.
r2get: Hallo
r2get: ik ben een erg boze en teleurgestelde klant
r2get: op http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/td-...
r2get: helemaal naar beneden scrollen gebruiker r2get staat me verhaal
Manon: heb je al je simkaart in een ander toestel geprobeerd?
r2get: ja er zit een **bleep**ing nano sim in
r2get: ik heb toch geen 2 iphones ligen
r2get: liggen
Manon: Het spijt me dat we niet verder konden chatten. Ik sluit het venster nu omdat ik al een tijd niets meer gehoord heb. Kom gerust nog een keer bij ons terug als we je kunnen helpen.
Deze chatsessie is verbroken door de chat adviseur.

ten eerste ookal heb ik thuis wifi... ik betaal toch voor internet heb ik dan geen recht om teminste redelijke snelheden te behalen? En me abbo van ben samen met me iphone 4 is nog actief en die werkt perfect wanneer vodafone geen bereik heeft in me huis

VODAFONE NEEM CONTACT MET MIJ OP!
ferryV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Quote "De voorwaarden:


  • Bij deze actie geldt: op = op. Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen. Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.
Unqoute
Mijn vraag is of het ook geldt voor RED PLUS?

Gr Ferry
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ferry, de Red Plus valt buiten deze actie.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Morgen start een nieuwe openingsactie, dit keer in Winschoten en Zevenaar!
Onze collega's staan vanaf 9:00 uur klaar om jullie te helpen. De verwachte wachttijd is minimaal.

Voorraden:

Voor beide Vodafone winkels geldt dat de populaire toestellen in verschillende kleuren ruim(er) op voorraad zijn:

- iPhone 5 16 GB
- Samsung Galaxy S4
- HTC One

De rest van de merken/types zijn in mindere mate, maar wel voldoende op voorraad. Zodra we tussentijds meer informatie hebben zullen we jullie van een update voorzien.

Maak er mooie dagen van :-))
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@SenorSjon
Er is volgens mij een groot verschil tussen (a) discussie blijven voeren over iets waar op enig moment geen discussie meer over te voeren is (VF heeft een besluit genomen de actie te wijzigen en op enig moment mocht voor iedereen toch wel duidelijk zijn dat VF daar niet op terug zou komen) en (b) geen genoegen willen nemen met een ontwijkend en onbevredigend antwoord op een concrete vraag.
BTW: als jij in dat geval de hoorn op de haak zou gooien, had je met mij als werkgever nog een heeeele harde noot te kraken. Hangt er natuurlijk ook vanaf HOE je de vraag stelt...
Kami

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Hi all,

Morgen start een nieuwe openingsactie, dit keer in Winschoten en Zevenaar!
Onze collega's staan vanaf 9:00 uur klaar om jullie te helpen. De verwachte wachttijd is minimaal.

Voorraden:

Voor beide Vodafone winkels geldt dat de populaire toestellen in verschillende kleuren ruim(er) op voorraad zijn:

- iPhone 5 16 GB
- Samsung Galaxy S4
- HTC One

De rest van de merken/types zijn in mindere mate, maar wel voldoende op voorraad. Zodra we tussentijds meer informatie hebben zullen we jullie van een update voorzien.

Maak er mooie dagen van :-))
Hey,

Ben al een tijdje op dit forum, maar had me nog niet geregistreerd.
Omdat ik een poging ga wagen morgen, had ik een vraagje.
Er staat dat de verwachtte wachttijd minimaal is (wat precies is wat ik wilde lezen).
Echter vroeg ik mij af aan hoelang wachten ik ongeveer moet denken?
Ik denk dat zulke vragen niet echt worden gewaardeerd, maar ik hoop op een uitzondering ditmaal.
'k Moet namelijk al best een paar uurtjes reizen met de trein,
dus wilde in verband met reisplanning graag weten met de wachttijd.
Als ik namelijk aan een wachttijd van drie of vier moet denken,
zal ik extra vroeg van huis moeten.

Alvast bedankt voor de hulp!
An1d

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wachttijd ligt er denk ik ook aan hoelaat je gaat. Ik brn vrijdagavond net voor 19:00 in Valkenswaard geweest en het zag er druk uit, maar was direct aan de beurt en ze hadden alle toestellen zover ik weet nog op voorraad.

Ik wacht echter nog op mijn beloofde 2 gb data limiet. Online en in de vf app zie ik namelijk nog gewoon 1 gb terug. Maandag ochtend klantenservice gemails maar nog geen reactie. Gister ben ik gebeld door vf, ik denk daar komt mijn antwoord, maar nee, ze wilden mijn verbruik samen doornemen. Mijn vraag kon ze niet beantwoorden, een beetje jammer. Weet iemand hier wanneer ik het 2gb datalimiet kan verwachten? 1 gb is net wat krap voor me.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kami schreef:
Hey,

Ben al een tijdje op dit forum, maar had me nog niet geregistreerd.
Omdat ik een poging ga wagen morgen, had ik een vraagje.
Er staat dat de verwachtte wachttijd minimaal is (wat precies is wat ik wilde lezen).
Echter vroeg ik mij af aan hoelang wachten ik ongeveer moet denken?
Ik denk dat zulke vragen niet echt worden gewaardeerd, maar ik hoop op een uitzondering ditmaal.
'k Moet namelijk al best een paar uurtjes reizen met de trein,
dus wilde in verband met reisplanning graag weten met de wachttijd.
Als ik namelijk aan een wachttijd van drie of vier moet denken,
zal ik extra vroeg van huis moeten.
Alvast bedankt voor de hulp!
Hi Kami, op dit moment zijn de rijen bij beide winkels weggewerkt dus kun je gelijk terecht. Indien je later op de dag aankomt raad ik je aan dit topic in de gaten te houden. Maar ik vermoed dat je niet of niet al te lang hoeft te wachten. Er is namelijk voldoende personeel op de been om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
An1d schreef:
Wachttijd ligt er denk ik ook aan hoelaat je gaat. Ik brn vrijdagavond net voor 19:00 in Valkenswaard geweest en het zag er druk uit, maar was direct aan de beurt en ze hadden alle toestellen zover ik weet nog op voorraad.

Ik wacht echter nog op mijn beloofde 2 gb data limiet. Online en in de vf app zie ik namelijk nog gewoon 1 gb terug. Maandag ochtend klantenservice gemails maar nog geen reactie. Gister ben ik gebeld door vf, ik denk daar komt mijn antwoord, maar nee, ze wilden mijn verbruik samen doornemen. Mijn vraag kon ze niet beantwoorden, een beetje jammer. Weet iemand hier wanneer ik het 2gb datalimiet kan verwachten? 1 gb is net wat krap voor me.
Hi An1d, even over de 2 GB databundel. Deze is naar alle waarschijnlijkheid al aangesloten. Echter kan het zo zijn dat dit nog niet zichtbaar is vie My Vodafone en de app. Indien je dit zeker wil weten, raad ik je aan even contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter. Zij kunnen het met je gegevens even checken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Een korte update over de winkels in Winschoten en Zevenaar:

Er staan op dit moment geen rijen meer. Onze collega's staan klaar om jullie direct te helpen!
Grofsmid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begrijp ik het goed en kan ik niet mijn lopende sim only abo om laten zetten?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Grofsmid, je kunt alleen een nieuw abonnement afsluiten of je bestaande abonnement verlengen indien deze nog 4 maanden heeft te gaan tot einde contract.
Atw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het ook mogelijk de eerste 12 maanden geen korting te krijgen en de tweede 12 maanden dan wel? Dit zou mij namelijk veel beter uitkomen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Atw, het is niet mogelijk deze periode te wijzigen..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hierbij nog een korte update vanuit Winschoten;

De volgende toestellen zijn nog voldoende op voorraad:

- iPhone 5,
- Samsung Galaxy S4
- HTC One.

* Openingstijden morgen: 09:30 - 21:00 uur.
Kinger7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
** mod-edit: Bericht gedeeltelijk aangepast. **

Er is eerder al aangegeven dat offtopic berichten worden verwijderd. Hierbij nogmaals het verzoek om de huisregels na te leven.


Edit: Had gehoopt dat het ontopic was, mijn fout.

An1d schreef:
Ik wacht echter nog op mijn beloofde 2 gb data limiet. Online en in de vf app zie ik namelijk nog gewoon 1 gb terug. Maandag ochtend klantenservice gemails maar nog geen reactie. Gister ben ik gebeld door vf, ik denk daar komt mijn antwoord, maar nee, ze wilden mijn verbruik samen doornemen. Mijn vraag kon ze niet beantwoorden, een beetje jammer. Weet iemand hier wanneer ik het 2gb datalimiet kan verwachten? 1 gb is net wat krap voor me.
Ik heb vorige week ook een abonnement (Friends&Family) bij vodafone afgesloten, ook ik zag maar 1 gb internet staan bij myvodafone. Heb hier een chat medewerker naar gevraagd, die zei dat het fout was gegaan en die heeft er meteen 2gb van gemaakt, ze vertelde dat het een paar uur zou duren voordat het bijgewerkt was. En paar uur later was het inderdaad netjes bijgewerkt.


LissV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi!

Wanneer wordt de voorraad van zevenaar bekend voor morgen? En wat is de wachttijd verwachting?

Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic