Hallo,
Nu hadden jullie een superaanbieding bij de Vodafone winkels die omgebouwd zijn van Belcompany naar Vodafonewinkels met 24 maanden 50% korting op het abonnement.
Nu heb ik speciaal een dag vrij genomen, 60 km gereden en een tijd in de rij gestaan en tijdens het afsluiten van mijn nieuwe abonnement blikt de actie verandert te zijn naar slechts 12 maanden 50% korting.Ik was speciaal door de klantenservice hierover getipt als goede vaste klant en ik voel mij dus eigenlijk gewoon opgelicht. Je kunt toch niet zomaar de actie tijdens de actieperiode gaan veranderen ? Nu stond ik te twijfelen tussen Red en Red Super vanwege de hoeveelheid data en extra datakaart maar omdat het allemaal al duurder uitviel heb ik maar voor Red gekozen. Nu komen jullie opeens met 2 Gb ipv 1 Gb bij het Red abonnement. Nu voel ik mij dus wederom opgelicht. Tot overmaat van ramp kan ik ook via mijn werk (Tata Steel IJmuiden) gebruik maken FriendsFamily en bieden die nu ook weer extra korting. Compensatie????
Dit bovenstaande heb ik naar de klantenservice gestuurd en kreeg als antwoord :
U heeft een vraag over een aanbieding bij de winkel waarbij 50% korting op het abonnement geboden werd.
Wijziging van Marketing Ik begrijp dat het teleurstellend is dat dit inmiddels gewijzigd is naar een jaar 50% korting in plaats van twee jaar. Helaas heeft de afdeling Marketing besloten dit te wijzigen en in plaats daarvan 2 GB aan te bieden in plaats van 1 GB.
Klacht indienen via het Forum U kunt uw zienswijze kenbaar maken via het Forum. Dit wordt zeer op prijs gesteld en gebruikt door de afdeling Marketing. Graag verwijs ik u naar bijgevoegde link en klikt u:
hierTegemoetkoming Bij wijze van tegemoetkoming heb ik 100 gratis belminuten aan het abonnement toegevoegd. U heeft drie maanden de tijd om dit extra tegoed te gebruiken. Groetjes Hedy
Toch leuk is dat om wel 100 gratis belminuten te geven terwijl ik mij voor een honderdje of 3 - 4 bekocht voel. En als klap op de vuurpijl : Met een RED abo heb je onbeperkt bellen en wat krijg je ?? 100 gratis belminuten ???