Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
BartsPlace

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
En ??? Hoe of wat/wie gaat dat voor mij regelen ?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
daversteeg schreef:
Vraagje, ik heb ook aan de openingsactie in Kampen meegedaan.
............
Nu is mijn vraag... Hoe kom ik nu aan mijn tweede simkaart voor mijn tablet ? (ik verwacht een opmerking als, je moet dan even naar de vestiging in Kampen terug gaan die kunnen je helpen. Maar ik hoop echt dat er een ander antwoord komt :))

Ik hoor het graag, alvast mijn dank

Je kunt in dit geval het beste nogmaals even met onze klantenservice (kan ook via Facebook of Twitter) contact opnemen en aangeven dat je geen simkaart heb ontvangen. Onze collega's zullen dit dan via een andere weg oplossen. Succes!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
erik345 schreef:
Vraag: zal in Valkenswaard ook de Iphone 4 RED-abo beschikbaar zijn? Zo ja, is net als via de website de telefoon gratis? Dus 12 x € 24,50 + 12 x € 49 als totale kosten?
Ja hoor, echter weet ik niet of er een iPhone 4 beschikbaar is. Ik neem aan van wel en zo niet, zal er vast wel een iPhone 4s of iPhone 5 te krijgen zijn.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Digitalfix
Of VF het wel of niet begrepen heeft maakt niet zoveel uit... de actie is en blijft versoberd. Daar gaat écht niemand meer iets aan veranderen!
Vraag me trouwens wél af waarom je in Den Haag gaat overnachten als je in Haarlem moet zijn... 🙂
Digitalfix

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@PascalHark
M'n vriendin woont in Den Haag, dus vond dat wel zo handig 😉
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Hierbij een update voor de winkelactie in Katwijk die morgen van start zal gaan. De winkel gaat om 09:00 open, we hanteren dezelfde werkwijze als bij de eerdere acties. Er worden namelijk nummers uitgedeeld om te volgorde te bepalen, daarnaast worden er dranghekken geplaatst.

Even over de voorraad; Iphone 5 16 GB (zwart en wit) is voldoende op voorraad. De 32 en 64 GB zijn schaars aanwezig. HTC One is in mindere mate op voorraad, de S4 daarentegen is wel voldoende op voorraad (zowel wit als zwart). De Xperia Z is helaas ook schaars.

Op het moment dat we meer info of updates hebben, vinden jullie dat uiteraard terug in dit topic.
Kinger7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Is/wordt er vandaag ook nog bekend gemaakt hoe het in valkenswaard zal verlopen/wat de vooraaden zijn, aangezien het de enige winkel in zuid nederland waar deze actie is?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Tigger schreef:
@ Daversteeg
Je kunt gewoon via my Vodafone online of de app de blox aanzetten voor je datakaartje. Dan heb je hem binnen 2 werkdagen in huis.
Nou, ik wacht er al ruim twee weken op, zolang geleden heb ik de MultiSim blox aangezet.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Kinger7

Zodra we hier info over krijgen gooien we het online. Dit kan vandaag nog komen, maar dat weet ik niet zeker. I'll keep you posted:).
Lauramarlies

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben van plan morgen naar Katwijk te rijden voor de actie met de IPhone 5 met 16gb met een normaal red abonnement maar ik heb een paar vragen.

Zou u mij enige indicatie van wachttijd kunnen geven, ik ben van plan voor de winkel te staan voordat deze open gaat maar is het dan nodig om er om 7 uur te staan of is dit te vroeg/te laat?
Op dit moment heb ik een abonnement bij jullie met een htc, deze loopt 21 augustus af. Ik wil graag het nummer behouden en ik heb begrepen dat dan de IPhone in de winkel blijft tot het nummerbehoud goed gekeurd is. Kan ik in de winkel regelen dat het abonnement van de actie pas ingaat na de 21e, dus dat ze gewoon in elkaar overlopen of gaat het abonnement van de actie sowieso in op het moment dat ik morgen in de winkel ben zegmaar?

Ik heb ook gelezen dat er geen 24 maanden korting meer zijn, maar 12 maanden korting, klopt dit ?

M.v.g.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi allemaal!

Bij deze een update voor de winkelactie in Valkenswaard. Morgenvroeg zal de winkel om 09:30 geopend worden en de winkelmedewerkers zullen nummers uitdelen aan de mensen die in de rij staan.

Wat betreft de voorraden: de iPhone 5 16GB (zwart en wit) is voldoende op voorraad maar de 32 GB en 64 GB versies zijn schaars. De HTC One en de Xperia Z en de Samsung Galaxy S3 zijn ook in mindere mate op voorraad maar de Samsung Galaxy S4 is daarentegen voldoende op voorraad (zowel wit als zwart).
r2get

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een vraag, ik ga morgen naar katwijk om een abbo af te sluiten maar nu heb ik een abonnement bij BEN en dit is gewoon een per maand opzegbaar abonnement.

Maar hoe zit het zou want ik mag de telefoon dan niet gelijk meenemen? want ik heb geen zin om een andere dag helemaal naar katwijk te rijden aangezien ik ook gewoon echt vrij heb genomen om dit te kunnen doen.

En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@r2get 'En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...'

Daarom heet 't ook Fair Use Policy, da's iets anders dan onbeperkt! FUP betekent dat het dataverbruik niet wordt beperkt zolang het dataverbruik binnen de grenzen van redelijkheid valt en niet extreem is.
Dataverbruik onder FUP is dus nóóit onbeperkt geweest!
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@SenorSjon: ik ken het probleem met de MultiSim.
Ik wacht er al ruim een maand op...

Wat ging er fout? Ten eerste had de medewerker in de VF-winkel verzuimd om na het afsluiten van het abonnement de multisim aan te vragen. Daarna is tot twee keer toe door een medewerker van de klantenservice de multisim aangevraagd maar in beide gevallen om onverklaarbare reden door het systeem niet aan mijn abonnement gekoppeld én dus niet aangemaakt/verstuurd. Afgelopen vrijdag bij de derde poging heeft de klantenservicemedewerker toegezegd de aanvraag meteen na het weekend te controleren en desnoods de aanmaak van de multisims handmatig te laten uitvoeren. Dat schijnt dus ook te kunnen... We wachten af!
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
PascalHark schreef:
@r2get 'En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...'

Daarom heet 't ook Fair Use Policy, da's iets anders dan onbeperkt! FUP betekent dat het dataverbruik niet wordt beperkt zolang het dataverbruik binnen de grenzen van redelijkheid valt en niet extreem is.
Dataverbruik onder FUP is dus nóóit onbeperkt geweest!
Data is gewoon 1 (nu 2) GB of 4 GB. Volgens de FUP mag je 10.000 minuten bellen. Dat komt overeen met een week fulltime aan de telefoon hangen. Gebruiken als babyfoon is uitgesloten, dus dat lijtme het probleem.

De Multsim staat wel geregistreerd bij mijn abonnement... 21 mei zelfs. Ik wacht dus al drie weken erop.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
r2get schreef:
En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...

Voor bellen en Smsen geldt zoals de anderen al aangaven een fair use policy, bij redelijk gebruik is het dus onbeperkt. Check even artikel 3 van de algemene voorwaarden. Pagina 17 om te zien wat er onder misbruik verstaan wordt.

Pbr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er iets te zeggen hoe druk het is bij winkel in Valkenswaard?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Pbr en de rest!

Een korte update:

- Vodafone winkel te Katwijk: Voldoende voorraad en de wachttijd is maximaal 30 minuten.

- Vodafone winkel Valkenswaard: Voldoende voorraad en de wachttijd is 15 á 30 minuten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
In de Vodafone winkel te Valkenswaard staan er geen rijen meer en kunnen jullie direct geholpen worden!
Proxivire

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gek he dat er geen rijen zijn, aangezien T-Mobile nu dezelfde actie heeft als jullie hadden. 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic