PascalHark schreef:
@Poita
'Zo weigeren ze je een aansluiting of verlenging te geven zonder dat je een kopie ID afstaat.
Bij wet MOGEN providers geen kopie ID in hun bezit hebben.'
Klopt helemaal Poita! Lijkt me iets om te melden bij het CBP... is gewoon overtreding van de wet.
Misschien kan één van de moderatoren hier 'ns op reageren???
Haha, ik heb dit al lang aan het CBP gemeld en wat bleek... Lang niet de enige.
Schijnt dat ze Vodafone behoorlijk goed kennen daar en niet alleen vanwege het hele ID gedoe.
Toch wel grappig, zelf prat gaan op je privacy willen waarborgen maar zelf de privacy wetten niet naleven.
Op Twitter een hele discussie gehad en je krijgt als laatste opmerking (waarschijnlijk geen goede argumenten meer) " dan kun je altijd nog naar een andere provider" Ja als je het op juridisch vlak en met steekhoudende argumenten niet aan kan, dan gedraag je je maar als een klein kind
😛Kreeg zaterdag trouwens de opgevraagde pakbon van mn toestel alsnog binnen.
Wat blijkt? Het toestel (Q10) staat op de site voor € 659 maar op de pakbon € 450.- (Beide inc BTW) ! Scheelt nogal, zeker als dan de verzekering via telesales € 8.- is en op de site € 10.50 (Heerlijk die alles behalve concrete gegevens van Vodafone he?)
Sowieso bizar die prijzen, zeker nu een beetje inboedel alles vergoed, dus ook je mobiel.
Tipje dus om geen verzekering af te sluiten en bij schades gewoon de winkel te betalen en te claimen bij je verzekering, werkt als een tiet!