AudreyN schreef:Yes! Deze is nog voldoende op voorraad in beide winkels.
Beste SeR,
Is de zwarte versie van de iPhone 5 16 GB nog wel voldoende op voorraad?
Rubman schreef:Vodafone handeld wel vaker in strijd met wetten en regelgevingen.
Om eens en voor altijd duidelijkheid te scheppen .
DE ACTIE WORD NIET TERUG GEDRAAID!!
Ik heb samen met anderen een aantal pogingen gedaan waarbij we ondersteund werden door het Juridisch Loket en Consuwijzer deze waren beide van mening dat de actie als onherroepelijk geldt en de voorwaarden en actie zelf dus niet gewijzigd had mogen worden,
Echter blijft Vodafone heel stug zeggen jammer joh maak er maar een rechtszaak van.
De persoon die ik gesproken heb heeft mij bijna geadviseerd over te stappen naar T-Mobile en dat heb ik ook gedaan. Waarbij ik wel 24 maanden 50% korting kreeg, niet hoefde bij te betalen voor de telefoon die ik wou, zodra 4G beschikbaar is direct gebruik kan maken van sneller internet zonder bij te hoeven betalen en een lagere abonnementsprijs heb. (Het enige wat er niet bij zit is onbeperkt bellen, maar dat is ook echt het enige.)
Mochten jullie meer dan 15 man bij elkaar kunnen krijgen adviseer ik naar Consuwijzer en de geschillencommissie te stappen en er daadwerkelijk een zaak van te maken. Er is een goede kans dat je hem kan winnen.
Echter adviseer ik eerder over te stappen naar T-Mobile omdat die wel een dergelijke actie kunnen organiseren en blijven organiseren zonder sneaky tussentijds de voorwaarden te wijzigen.
De volgende is aankomende donderdag 20 juni in Almere.
Vodafone zal ongetwijfeld genoeg mensen in deze actie laten stappen, maar er gaan er hopelijk ook genoeg lekker weg naar een betere provider.
PascalHark schreef:Haha, ik heb dit al lang aan het CBP gemeld en wat bleek... Lang niet de enige.
@Poita
'Zo weigeren ze je een aansluiting of verlenging te geven zonder dat je een kopie ID afstaat.
Bij wet MOGEN providers geen kopie ID in hun bezit hebben.'
Klopt helemaal Poita! Lijkt me iets om te melden bij het CBP... is gewoon overtreding van de wet.
Misschien kan één van de moderatoren hier 'ns op reageren???
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.