daversteeg schreef:Je kunt in dit geval het beste nogmaals even met onze klantenservice (kan ook via Facebook of Twitter) contact opnemen en aangeven dat je geen simkaart heb ontvangen. Onze collega's zullen dit dan via een andere weg oplossen. Succes!
Vraagje, ik heb ook aan de openingsactie in Kampen meegedaan.
............
Nu is mijn vraag... Hoe kom ik nu aan mijn tweede simkaart voor mijn tablet ? (ik verwacht een opmerking als, je moet dan even naar de vestiging in Kampen terug gaan die kunnen je helpen. Maar ik hoop echt dat er een ander antwoord komt :))
Ik hoor het graag, alvast mijn dank
erik345 schreef:Ja hoor, echter weet ik niet of er een iPhone 4 beschikbaar is. Ik neem aan van wel en zo niet, zal er vast wel een iPhone 4s of iPhone 5 te krijgen zijn.
Vraag: zal in Valkenswaard ook de Iphone 4 RED-abo beschikbaar zijn? Zo ja, is net als via de website de telefoon gratis? Dus 12 x € 24,50 + 12 x € 49 als totale kosten?
Tigger schreef:Nou, ik wacht er al ruim twee weken op, zolang geleden heb ik de MultiSim blox aangezet.
@ Daversteeg
Je kunt gewoon via my Vodafone online of de app de blox aanzetten voor je datakaartje. Dan heb je hem binnen 2 werkdagen in huis.
PascalHark schreef:Data is gewoon 1 (nu 2) GB of 4 GB. Volgens de FUP mag je 10.000 minuten bellen. Dat komt overeen met een week fulltime aan de telefoon hangen. Gebruiken als babyfoon is uitgesloten, dus dat lijtme het probleem.
@r2get 'En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...'
Daarom heet 't ook Fair Use Policy, da's iets anders dan onbeperkt! FUP betekent dat het dataverbruik niet wordt beperkt zolang het dataverbruik binnen de grenzen van redelijkheid valt en niet extreem is.
Dataverbruik onder FUP is dus nóóit onbeperkt geweest!
r2get schreef:
En ter info, 2 maten van me hebben ook vodafone red, maar die zijn gewoon wegens FUP afgesloten en moesten een maand wachten voordat ze weer konden bellen. Dus onbeperkt is niet helemaal onbeperkt...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.