Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
wveersema

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik sta hier nu bij het filiaal Osdorpplein maar kom er nu achter dat m'n rijbewijs net is verlopen en men kan mij nu niet verder helpen. Telefoontje naar klantenservice mocht ook niet baten. Ik kan vandaag of morgen dat niet meer regelen. Het gaat om een verlenging. Kom op jongens. Ik ben bekend in het systeem, heb m'n (verlopen) rijbewijs bij me....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Helaas kun je alleen verlengen of een abonnement afsluiten met een geldig identificatiebewijs. Dus als je een paspoort of identiteitsbewijs hebt dan kun je er nog mee verlengen, maar dan mogen ze niet verlopen zijn.
wveersema

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vreemd hoor. Telefonisch kan je toch ook gewoon verlengen zonder legitimatie... Houdt voor mij op nu. Ik kan dat niet meer regelen voor morgen.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Rubman en Arina

Lezen is soms moeilijk hè... Er staat in mijn eerdere post volgens mij duidelijk dat ik op het moment van verlengen CONTRACTVRIJ was. Mijn contract was al op 8 oktober 2011 afgelopen.
En Arina: aan de klantenservice van VF heb je geen fluit wat dat betreft... die verwijzen je netjes door naar een filiaal!

Maar 't is inmiddels al geregeld... was inderdaad een fout, maar vermoed dat dit mogelijk bij meer mensen is gebeurd.
Oftewel: MENSEN, CONTROLEER VIA DE SITE VAN VODAFONE OF DE EINDDATUM VAN JE CONTRACT WEL JUIST IS!
Soedje_2012

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Omdat ik ziek was heb ik de afgelopen dagen niet in Amsterdam naar een vodavone winkel kunnen gaan. Echt jammer maar goed, zag dat de actie ook een Katwijk loopt van de week dat is voor mij nog wel te doen. Kun je me vertellen van wanneer tot wanneer de actie loopt en wat de verwachtingen daar zijn betreft de drukte.

Ik wil een witte Samsung wat zijn de kosten voor er abb

Ik hoor graag VAn je..
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Soedje_2012:
Als je nu 'ns begint met het lezen van de eerste posts op dit forum én gewoon op de VF-site kijkt, dan vind je daar alle antwoorden op je vragen. Dit is een forum, geen helpdesk!
BartsPlace

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Nu hadden jullie een superaanbieding bij de Vodafone winkels die omgebouwd zijn van Belcompany naar Vodafonewinkels met 24 maanden 50% korting op het abonnement.
Nu heb ik speciaal een dag vrij genomen, 60 km gereden en een tijd in de rij gestaan en tijdens het afsluiten van mijn nieuwe abonnement blikt de actie verandert te zijn naar slechts 12 maanden 50% korting.Ik was speciaal door de klantenservice hierover getipt als goede vaste klant en ik voel mij dus eigenlijk gewoon opgelicht. Je kunt toch niet zomaar de actie tijdens de actieperiode gaan veranderen ? Nu stond ik te twijfelen tussen Red en Red Super vanwege de hoeveelheid data en extra datakaart maar omdat het allemaal al duurder uitviel heb ik maar voor Red gekozen. Nu komen jullie opeens met 2 Gb ipv 1 Gb bij het Red abonnement. Nu voel ik mij dus wederom opgelicht. Tot overmaat van ramp kan ik ook via mijn werk (Tata Steel IJmuiden) gebruik maken FriendsFamily en bieden die nu ook weer extra korting. Compensatie????

Dit bovenstaande heb ik naar de klantenservice gestuurd en kreeg als antwoord :

U heeft een vraag over een aanbieding bij de winkel waarbij 50% korting op het abonnement geboden werd.
Wijziging van Marketing
Ik begrijp dat het teleurstellend is dat dit inmiddels gewijzigd is naar een jaar 50% korting in plaats van twee jaar. Helaas heeft de afdeling Marketing besloten dit te wijzigen en in plaats daarvan 2 GB aan te bieden in plaats van 1 GB.
Klacht indienen via het Forum
U kunt uw zienswijze kenbaar maken via het Forum. Dit wordt zeer op prijs gesteld en gebruikt door de afdeling Marketing. Graag verwijs ik u naar bijgevoegde link en klikt u: hier
Tegemoetkoming
Bij wijze van tegemoetkoming heb ik 100 gratis belminuten aan het abonnement toegevoegd. U heeft drie maanden de tijd om dit extra tegoed te gebruiken. Groetjes Hedy

Toch leuk is dat om wel 100 gratis belminuten te geven terwijl ik mij voor een honderdje of 3 - 4 bekocht voel. En als klap op de vuurpijl : Met een RED abo heb je onbeperkt bellen en wat krijg je ?? 100 gratis belminuten ???
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
BartsPlace schreef:
Hallo,
Nu hadden jullie een superaanbieding bij de Vodafone winkels die omgebouwd zijn van Belcompany naar Vodafonewinkels met 24 maanden 50% korting op het abonnement.
Nu heb ik speciaal een dag vrij genomen, 60 km gereden en een tijd in de rij gestaan en tijdens het afsluiten van mijn nieuwe abonnement blikt de actie verandert te zijn naar slechts 12 maanden 50% korting.Ik was speciaal door de klantenservice hierover getipt als goede vaste klant en ik voel mij dus eigenlijk gewoon opgelicht. Je kunt toch niet zomaar de actie tijdens de actieperiode gaan veranderen ? Nu stond ik te twijfelen tussen Red en Red Super vanwege de hoeveelheid data en extra datakaart maar omdat het allemaal al duurder uitviel heb ik maar voor Red gekozen. Nu komen jullie opeens met 2 Gb ipv 1 Gb bij het Red abonnement. Nu voel ik mij dus wederom opgelicht. Tot overmaat van ramp kan ik ook via mijn werk (Tata Steel IJmuiden) gebruik maken FriendsFamily en bieden die nu ook weer extra korting. Compensatie????

Dit bovenstaande heb ik naar de klantenservice gestuurd en kreeg als antwoord :

U heeft een vraag over een aanbieding bij de winkel waarbij 50% korting op het abonnement geboden werd.
Wijziging van Marketing
Ik begrijp dat het teleurstellend is dat dit inmiddels gewijzigd is naar een jaar 50% korting in plaats van twee jaar. Helaas heeft de afdeling Marketing besloten dit te wijzigen en in plaats daarvan 2 GB aan te bieden in plaats van 1 GB.
Klacht indienen via het Forum
U kunt uw zienswijze kenbaar maken via het Forum. Dit wordt zeer op prijs gesteld en gebruikt door de afdeling Marketing. Graag verwijs ik u naar bijgevoegde link en klikt u: hier
Tegemoetkoming
Bij wijze van tegemoetkoming heb ik 100 gratis belminuten aan het abonnement toegevoegd. U heeft drie maanden de tijd om dit extra tegoed te gebruiken. Groetjes Hedy

Toch leuk is dat om wel 100 gratis belminuten te geven terwijl ik mij voor een honderdje of 3 - 4 bekocht voel. En als klap op de vuurpijl : Met een RED abo heb je onbeperkt bellen en wat krijg je ?? 100 gratis belminuten ???



Die hele wijziging van de actie is gewoon je reinste oplichting en niet rechtsgeldig.
Echter komt dat er bij Vodafone niet helemaal in en verwijzen ze naar niet bestaande (of ze willen ze niet geven) voorwaarden. Tuurlijk kunnen ze je 100 gratis minuten geven als je onbeperkt belt lekker goedkoop.
Beloftes die gemaakt zijn betreffende deze actie worden helaas steeds maar weer niet waargemaakt.
@Pascalhark; Excuus overheen gelezen dat je contractvrij was, gewoon weer erg slordig van Vodafone dus.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Rubman gefeliciteerd met je geweldige persoonlijke cadeau. Geef de strijd op.. Ga naar een andere provider. DOe ik ook. Zit hier toch met @*&#&*$( te communiceren, die mensen weten ook niet beter..
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Ik heb helemaal geen kado gehad van Vodafone hoor. ik quotte een persoon boven mij, maar daar is blijkbaar iets mis gegaan. Vodafone zou eens iets doen voor de mensen die ze in de kou laten staan, laat me niet lachen :@
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
BartsPlace schreef:

Toch leuk is dat om wel 100 gratis belminuten te geven terwijl ik mij voor een honderdje of 3 - 4 bekocht voel. En als klap op de vuurpijl : Met een RED abo heb je onbeperkt bellen en wat krijg je ?? 100 gratis belminuten ???

Dat is niet handig nee, er bestaan ook coulance databundels, wellicht kan ze uit coulance die bundel voor je aansluiten?
Jushanl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onlangs ben ik nog gevraagd een aantal vragen te beantwoorden i.v.m. het vertrek bij Vodafone.
Ik heb toen alle punten opgenoemd waar Vodafone in mijn ogen tekort komt.
Mijn man zit namelijk voor 90% in het buitenland en Vodafone heeft alleen maar een abbonement van 82 euro pm voor in het buitenland. Ook zijn de toestellen vaak duurder dan bij de concurrent.
Nu heb ik voor mijzelf een abbonnement bij Sizz en kan deze bijna verlengen.
Ik zag deze actie en dacht de ideale reden te hebben om naar Vodafone over te gaan (Sizz is natuurlijk ook van Vodafone maar heeft hele andere abonnementen)
Nu deze rotstreek... pff ben oprecht diep terleurgesteld..Ik zit mijn tijd wel uit en ga over naar een andere provider.
Deze wijziging scheelt grofweg zo,n 300 euro. Echt niet te geloven en dan ook nog eens zo,n onderscheid maken tussen de eerste klanten en de mensen die nu nog graag gebruik willen maken van de actie. Als je het gemiddelde uitrekent, dan kan je net zo goed gebruik maken van een andere actie bij een andere provider.

Jammer en ik hoop, dat het aantal mensen die gebruik wilden maken van deze actie ergens elders een Abonnement afsluiten want zo ga je niet met je klanten om.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@BartsPlace en Jushani:
ZUCHT!!!... dacht je dat in de afgelopen 90 forumpagina's er inmiddels genoeg gezegd is over het wijzigen van de actie... komen jullie er nog 'ns dunnetjes overheen! Ik zou zeggen: ga de voorgaande 90 pagina's eens lezen en vermaak je met alles wat er al over gezegd is (namelijk al té veel)... read 'm and weep!
daversteeg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje, ik heb ook aan de openingsactie in Kampen meegedaan.

Ik heb een super plus Abbo afgesloten waardoor ik een gratis sim kaart zou krijgen voor mijn tablet. De medewerker uit Kampen vertelde mij dat deze naar mijn huis adres opgestuurd zou worden. Na geduldig gewacht te hebben heb ik vandaag contact met de klanten service opgenomen en deze vertelde mij dat de medewerker in Kampen dit ter plekke in het systeem had moeten aanvragen (wat dus niet gebeurt is).

Nu is mijn vraag... Hoe kom ik nu aan mijn tweede simkaart voor mijn tablet ? (ik verwacht een opmerking als, je moet dan even naar de vestiging in Kampen terug gaan die kunnen je helpen. Maar ik hoop echt dat er een ander antwoord komt :))

Ik hoor het graag, alvast mijn dank

erik345

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraag: zal in Valkenswaard ook de Iphone 4 RED-abo beschikbaar zijn? Zo ja, is net als via de website de telefoon gratis? Dus 12 x € 24,50 + 12 x € 49 als totale kosten?
Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@ Daversteeg
Je kunt gewoon via my Vodafone online of de app de blox aanzetten voor je datakaartje. Dan heb je hem binnen 2 werkdagen in huis.
Digitalfix

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@PascalHark

Na 92 (!) pagina's heeft Vodafone het nog niet begrepen. Weep ben ik helemaal met je eens 😉

Oorspronkelijk had ik ritje naar Valkenswaard opstaan, maar in plaats daarvan ga ik nu voor de actie van T-Mobile.
- 24 maanden 50% korting op je abonnement
- Gratis Samsung Galaxy S4
- Voldoende voorraad, dus geen teleurstelling

De actie van T-mobile is in Haarlem, dus woensdag op naar Den Haag, nachtje daar verblijven en dan happy naar T-Mobile!

Misschien nog een handige tip voor mensen die nog aan het twijfelen zijn over deze actie 😉
Actie T-Mobile
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Haha T-mobile weet wel hoe ze klanten moeten pikken. Lachen!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Nog beter T-Mobile weet hoe ze een actie gaande moeten houden zonder tussentijds sneaky de voorwaarden te wijzigen.

Ach ik ben achter de schermen nog steeds bezig met Vodafone en mijn gelijk krijgen,(belofte maakt tenslotte schuld) het is alleen jammer dat er vanuit webcare word vermeld dat de voorwaarden wel op het forum staan en de helpdesk dat direct gelooft zonder te checken. Het blijft na 1 simpele controle namelijk zeer duidelijk dat de voorwaarden summier staan beschreven en er geen voorbehoud in is opgenomen.
Digitalfix

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@Rubman

Ach, dat is kansloos bij Vodafone. Ik heb hier veel tijd en energie in gestoken. Heeft helaas niet tot enig resultaat mogen leiden. Bij T-mobile krijg je 5GB en alles onbeperkt voor omgerekend 12 euro per maand, als je de mobiele telefoon van het totaal aftrekt. Met mij gaan nog heel veel andere mensen over van Vodafone naar T-Mobile.

Los hiervan zal Vodafone het sowieso nog zwaar gaan krijgen rond 2014/2015. Dan mogen er geen roamingkosten meer gerekend worden, waardoor heel veel andere europese providers ineens wel héél interessant worden.
Check hier maar 😉 http://www.orange.at/Content.Node/tarife/tarife-mit-oder-ohne-bindung/
12 euro per maand en ben je dan klaar met alles 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic