behtjes schreef:Dat klopt ja, mijn huidige abbo heb ik ook 12 of 6 maanden 50% gehad...dat was eigenlijk altijd zo...waar is dat gebleven? XD
Na de komende openingsactie passen ze het toch weer aan, er komt geen hond meer op af. Daarnaast was vroeger 12 maanden 50% korting normaal....
Het voordeel nadeel op een rijtjeWas het maar zo. Totaal van iPhone 5 met RED is namelijk €1197,- (33.25 * 12 + 33.25 * 2 * 12)
Voor de echte rekenwonders onderstaand een lijstje met de eerdere kosten en de nieuwe kosten.
Bij de oorspronkelijke actie kreeg je een iPhone 5 16GB met RED voor totaal €798. (33,25 per maand)
Bij de oorspronkelijke actie kreeg je een iPhone 5 16GB met RED SUPER voor totaal €930. (38,75 per maand)
Bij de nieuwe actie krijg je een iPhone 5 16GB met RED voor totaal €1092. (45,50 per maand)
Bij de nieuwe actie krijg je een iPhone 5 16GB met RED Super voor totaal €1290. (53,75 per maand)
Dus je bent nu €294 duurder uit bij een RED variant. (12,25 per maand meer!)
Dus je bent nu €360 duurder uit bij een RED Super variant. (15 per maand meer!)
Digitalfix schreef:Ik wil toch even ingaan op je vorige bericht.
@BasT
Afspraak is afspraak. Mensen hebben hier tijd en geld in gestoken.
- Vrij genomen
- Veel gelezen
- Veel reclame gemaakt richting andere mensen
Ik heb zelfs reclame gemaakt richting mijn klanten. Mag nu een mailing de deur uit gooien hoe hard deze actie gefaald heeft. Ik heb geen goede woorden meer over voor Vodafone. Van top naar flop.
Digitalfix schreef:Ah daar had ik even niet bij stilgestaan, excuus. Dan nog wel even iets, want twitter@vodafone heeft niet zoveel zin,@vodafoneNL is beter !
@TheMax
Je moet ook rekening houden met de aansluitkosten en de aangepaste tarieven. De bedragen kloppen!
Bron: Vodafone.nl
BasT schreef:Jammer dat je alleen daar op reageert, de vraag die erbij gepost werd wordt weer in de wind geslagen. Betekent dat dat jullie iets proberen, of omdat je niet nog meer negatieve berichten naar de forumbezoekers wilt uitstralen?
@lierooi: Waarom zou ik afstand nemen van deze beslissing? We werken hier allemaal voor hetzelfde bedrijf.
BasT schreef:Ik, en volgens mij een aantal tiental mensen vragen zich af of er geen rekening gehouden kan worden met de mensen die expres meedenkend gewacht hebben (ook op aanraden van jouw crew). Dat is geen oplossing maar een blijk van begrip.
Hoi Lierooi, ik weet niet precies wat je van me wilt horen. De beslissing is genomen en zal niet worden teruggedraaid. Daar kan ik niks aan veranderen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.