Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
teleurstellend, geen andere woorden........
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dan hadden jullie dat duidelijker moeten aangegeven, nergens stond vermeld dat je niet 1 verlenging kan doen en 2 nieuwe abonnementen kan afsluiten. Teleurstellend dit.
Jesper18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Stevie en BasT

SVP vandaag antwoord over de gereserveerde telefoons in Capelle voor de mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd.

Ik lees alleen maar medeleven berichten van jullie over Kampen, maar oplossingen komen er niet.

Ik ben nu KLANT en wil geholpen worden. Ik heb vorige week zaterdag een abonnement met iphone 5 wit afgesloten en de telefoon hoort in de winkel in Capelle te liggen. Berichten op dit forum wijzen mij erop dat die telefoons verkocht zijn.

Daarom wil ik vandaag een antwoord wat hier van waar is en een telefoonnummer van de winkel
Als ik vrijdag in de winkel tot de conclusie kom is het te laat.

onbekend123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@PascalHark

Wat verwacht je dan van Vodafone, iedereen een bodyguard mee? In elke situatie waar er sprake is van een lange wachtrij zijn er altijd mensen die niet gezellig in de rij willen gaan staan. Inmiddels weet je gewoon van te voren dat er veel mensen komen. Wat moet men dan doen, dranghekken plaatsen zodat er een rij van twee word gevormd? Kun je straks een kilometer stad afsluiten. En als het dan misgaat en gaat het goed mis. En wie is dan de pineut denk je?

Ik wil nogmaals benadrukken dat er hier echt veel gezeurd word, het is alleen maar ikke ikke ikke. Je kunt je veel geld besparen op een mooie abbo, je moet er alleen wat voor over hebben. Ondertussen is het alleen maar Vodafone moet dit en Vodafone moet dat. Volgens mij staat Vodafone met man en macht te werken om er voor te zorgen dat ze zoveel mogelijk mensen een abbo kunnen meegeven en niet bezig zijn met manieren te bedenken om de mensen in de rij dwars te zitten.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Jesper18 schreef:
@ Stevie en BasT

SVP vandaag antwoord over de gereserveerde telefoons in Capelle voor de mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd.

Ik lees alleen maar medeleven berichten van jullie over Kampen, maar oplossingen komen er niet.

Ik ben nu KLANT en wil geholpen worden. Ik heb vorige week zaterdag een abonnement met iphone 5 wit afgesloten en de telefoon hoort in de winkel in Capelle te liggen. Berichten op dit forum wijzen mij erop dat die telefoons verkocht zijn.

Daarom wil ik vandaag een antwoord wat hier van waar is en een telefoonnummer van de winkel
Als ik vrijdag in de winkel tot de conclusie kom is het te laat.

Beste Jesper,

De winkels hebben geen telefoonnummer, dus dit kan ik je niet geven. Zij zijn telefonisch niet bereikbaar.
Daarnaast is het zo dat de winkel contact met jou zal opnemen in het geval van nummerbehoud wanneer het toestel beschikbaar is en je dit kunt komen ophalen.

Via het Forum communiceren wij tijdens de actie, voorraden en de situatie rondom de rijen. Daarnaast proberen we jullie algemene vragen over de winkels, toestellen en de actie zo goed mogelijk te beantwoorden. Via het Forum kunnen we echter geen persoonlijke problemen oplossen. Zodra een vraag niet door bijvoorbeeld een andere Forum gebruiker kan worden beantwoord is deze eigenlijk niet geschikt voor op het Forum. Voor die vragen kan er contact worden opgenomen via Twitter of Facebook.

Dus in jouw geval, zodra de winkel jouw toestel beschikbaar heeft voor jou en je nummerbehoud is goedgekeurd zullen zij contact opnemen met jou.

SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Dat is ook wel iets van de laatste jaren, T-Mobile hetzelfde. Vestigingen zelf zijn onbereikbaar. Heel erg irritant bij vragen bij die winkel, je kan er niet altijd maar naar toe gaan.
phoney

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie

Ik zit met hetzelfde 'probleem' als Jesper (en nog anderen)

Vorige week donderdag in Capelle geweest. Dus morgen al weer een week geleden. Mag toch verwachten dat het toestel binnen enkele dagen in de winkel kan liggen?
Begrijp dat je niet precies kunt aangeven wanneer het toestel er is, maar kan je aangeven hoe lang we ongeveer geduld zullen moeten hebben tot ze contact met ons opnemen?
Nog enkele dagen, of weken?
patrick001

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dat lekker. Nadat ik door werk de actie in den haag gemist had maar een dag vrij genomen en een dagje kampen gepland. Kom je daar 's morgens vroeg aan staat er al een rij. Geen probleem, toch? Maar tegen de tijd dat de politie moet komen om de boel te regelen gaat het mij te ver. Dan maar niet gebruik maken van de mooie actie. Zonde van me vrije dag en lange rit naar kampen. Wilde dit eigenlijk niet plaatsen, misschien dat de moderators er iets mee kunnen. Want om nou voor Katwijk weer een dag op te nemen en de ellende met politie weer te krijgen? Mij niet gezien. Dus moderators, als je mij misschien ergens mee van dienst kunnen zijn hoor ik het graag van jullie. Mag per PM, heb alleen nog geen vodafone nummer wel forum account aangemaakt.Wilde nu nl. klant worden (kadootje voor verjaardag dochter) Anders via de mail.

Groet.
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderator (s),

Moet je nou echt 0,01 cent pinnen om een abonoment af te sluiten en kan dat niet contant met een muntje van 5 ct ?

Groet,

Peet
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Grote problemen... kleine problemen...
Idee achter het pinnen is volgens mij controle van je bankrekeningnummer. Dus 'nee', dat gaat niet met contant geld
iRoshelle

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik ben ondertussen al een week trotse eigenaresse van een witte iPhone 5. Ik ben in Capelle geweest en nu ik dit lees ben ik blij dat ik niet langer heb gewacht voor deze actie en maar het land doorging (ik had het er voorover). Erg sneu voor mensen die uren staan te wachten en uiteindelijk rechtsomkeer naar huis rijden omdat ze zichzelf absoluut niet veilig voelen, dit hoort niet zo te zijn in Nederland.

Nogmaals complimenten aan de vestiging in Capelle, dranghekken werden om 8 uur geplaatst, water werd uitgedeeld, thee en koffie en als beste nog kroketten van de snackbar ernaast! Er was genoeg beveiliging aanwezig, al vanaf het begin. Het volk wat in Capelle aanwezig was deed erg normaal tegen elkaar en ondanks de vele cultuur/afkomstverschillen ging alles goed.

Ik hoop dat het in de aankomende actiedagen goed verloopt, niemand staat te wachten op dit soort vechtpartijen..
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@onbekend123

Overdrijven is ook een vak, zo blijkt weer.
Natuurlijk geen bodyguards... maar dranghekken? Ja, dat is absoluut geen overbodige luxe! Deze waren in Den Haag dus ook netjes geplaatst over een lengte van een honderd/honderdvijftig meter.

En dat mensen er wat moeite voor moeten doen? Me dunkt dat ze dat doen! Voor dag en dauw in de rij gaan staan, lijkt me toch best wel dat er moeite voor wordt gedaan. Vodafone is degene die de actie opzet, dus die is in de eerste plaats verantwoordelijk voor een goede organisatie. En dat is waar het hier overduidelijk aan heeft geschort. Vodafone is toch geen amateurbedrijfje?
Bearke

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

heeft al iemand een voorraad indicatie voor vrijdag ?

mvg
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ Bearke
Komt morgen eind van de dag
patrick001

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@onbekend123

Klopt van het mooie aanbod. Ikzelf ben niet klein of bang uitgevallen. Maar om nou daarvoor een hoop ellende op de hals te halen door mensen die andere normen en waarden hebben, dan pas ik. Daarom vraag ik ook of er een oplossing vanuit vodafone kan komen. De telefoon was nl. ook voor mijn dochter haar verjaardag bedoeld. Door een stelletje onverlaten moet ik de kleine meid teleurstellen. Want Bassie kan nl. niet een heel abbo met toestel bekostigen. Daarvoor is het salaris niet helemaal toereikend. Deze actie was dus uitermate geschikt hiervoor. Maar helaas.
Jojootje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie schreef:
Rubman schreef:
Moderators lees dit nu eens een keer

Het type volk dat er op af komt scheelt natuurlijk enorm in hoe een dergelijke actie verloopt.
Bepaalde tokkie groeperingen zullen sneller voor onenigheid zorgen en proberen voor te dringen etc.

Wat echter enorm kan helpen is een actie duidelijk en geordend op poten zetten.



Mijn advies is dan ook nogmaals om een "klein" draaiboek op te stellen voor de volgende actiedagen en hieraan te houden.
Dit zijn wij zeker met je eens Rubman.
Wij geven ook de signalen vanuit Kampen zeker door, Emmeloord daarentegen loopt wel goed, met dranghekken, nummertjes etc.
We doen onze best om alles weer in goede banen te leiden.

begrijp ik nu uit voorgaand dat het niet wijs is om naar Kampen te gaan?
Ik was van plan om vrijdag te gaan. Ik moet wel uit Ede komen, maar wil toch eigenlijk weten of het wel zin heeft.
Ik vind voorgaand toch beslist niet positief. (heb er wel wat voor over, maar het moet wel leuk / zinvol / kansrijk zijn).
Is er wel voldoende voorraad? of moet je tot de 'lucky few behoren die er om 4 uur 's ochtends al staan?
En, wordt er nu een aangepaste 'ontvangst geregeld (maw: leert men meteen van voorgaand, daar in Kampen?) of kan ik beter doorrijden naar Emmeloord

Ik hoor graag hierop iets. Dank
Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Stevie
Er zijn al genoeg mensen die het sms-je hebben gehad en voor nop naar Capelle terug zijn gegaan om te horen te krijgen dat het toestel er nog niet is. Vreemde gang van zaken, want bij afsluiten moet het toestel in de winkel aanwezig zijn en direct apart gelegd worden volgens de actie regels. Dat Capelle deze toestellen gewoon weer verkocht heeft is een slechte zaak. Jullie kunnen er niets aan doen dat de winkel zich niet aan de regels houdt. Daardoor geven jullie nu wel reacties, die niet kloppen. Zoals bericht gehad van de winkel dan kan je je toestel ophalen, dat is dus niet zo. Voor mensen die van ver komen is dit zuur natuurlijk.
Ik kan me deze vragen over voorraadstatus dus goed voorstellen.
mischa2011

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou ik was met vriendin vanochtend in de trein gestapt vanuit Leeuwarden op naar Kampen. Helaas niets mee gekregen van alle heisa omdat dit alleen op dit forum werd besproken en regionale media. Eenmaal daar aangekomen weer terug naar huis gestuurd. Het is een leuke actie alleen het vreemde is dat er niet word gekeken naar de bestaande klant. We mogen beide verlengen na 2 jaar en er word maar verwacht dat of dat je om 4 uur 's nachts voor de deur gaat liggen of dat je volle pond mag betalen waar er geen verschil zit tussen nieuwe klanten en bestaande klanten. Voor een student is het toch een groot verschil 32 euro of 64 euro.
Jojootje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Ik dit topic wat gescand, maar blijf met een vraag zitten:
- hoe weet ik dat op een dag dat ik plan te gaan het toestel dat ik wil hebben voorradig is?
... het heeft voor mij geen zin om te gaan anders.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@mischa2011
Bestaande of nieuwe klant maakt tegenwoordig bij geen enkele provider meer verschil...
Klantwaarde kent men niet meer helaas.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic