Hallo VF,
Ik ben woensdagochtend voor de derde keer heen en weer gereis, eerst naar Utrecht, toen naar Den Haag, daarna naar Capelle aan den Ijssel en gisterepnacht naar Kampen.
We stonden om 03:30u in de rij, 200km gereden, om 11:30u dan eindelijk binnen..
Eindelijk word ik geholpen, geef mijn bestelling door, zoals ik eerder al had gedaan in Utrecht voor de iOhone 5 16GB.. Aanvraag word gescant door één van de medewerksters in de winkel, na een aantal seconden luid de melding: "Deze word ook weer doorverwezen!"
Nou kan een aanvraag dus OF direct geaccepteerd worden (wat ik verwacht had & wat de klantenservice van VF mij eerder verteld had), OF direct geweigerd worden, OF doorverwezen worden.
De mijne werd dus doorverwezen, het zou even geduld hebben gekost om uiteindelijk acceptatie te krijgen MAAR DE MEDEWERKSTER WILDE DIT NIET DOEN!!!
Ik heb dus 200km heen & 200km terug gereisd, voor de derde keer, ik heb vanaf 03:30u tot en met 12:00u met die chaos in de rij GESTAAN om vervolgens te horen: "Mvr ik kan u helaas nu niet verder helpen, sorry!"
Verdomme hier kan een excuus tegen op!!!
Dan was de Samsung Galaxy S4 er nog niet, dan was die op, dan was die niet eens aanwezig, nou had ik hem BIJNAAAA en dan krijg je dit!!
Ik baal hier ontzettend van!
Wat kan ik nu het beste doen?
Het zit namelijk zo: ik heb van jullie al een abonnement op mijn naam staan, het gaat om het Red Super abonnement icm de openingsactie en gratis iPhone 5 16GB.
Dit abonnement is praktisch gezien van mijn broertje.
Volgens de klantenservice van Vodafone zou dit geen enkel probleem kunnen zijn, ik zou maximaal 5 abonnement op mijn naam kunnen reagistreren.. NOT!!!!!!
Nu is mijn vraag: HOE KAN IK ERVOOR ZORGEN DAG IK DE 23ste TERECHT KAN OM ALSNOG EEN RED SUPER ICM GRATIS SAMSUNG GALAXY S4 TE KAN AANSLUITEN???
In principe kan ik de 23ste niet, dus dan zou iemand anders voor mij moeten gaan.
Ik ben eigenlijk van plan om vrijdag of zaterdag weer te gaan, maar dan wil ik wel van tevoren zekerheid hebben over de voorraad van de Samsung Galaxy S4 (liefst WIT).
Is het verstandiger om vrijdagochtend te komen, of zaterdagochtend? Ivm de voorraad van de Samsung Galaxy S4!!!