Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Laat maar, ik zit al in de auto op weg naar Apeldoorn.
Ik ging voor een One of S4.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SudderLap schreef:
Laat maar, ik zit al in de auto op weg naar Apeldoorn.
Ik ging voor een One of S4.
Ah dat meen je niet.... zie bovenstaand bericht van Bas 😞
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
SudderLap schreef:
Laat maar, ik zit al in de auto op weg naar Apeldoorn.
Ik ging voor een One of S4.
Begrijpelijk. Het spijt me echt dat de actie bij Kampen met zo'n valse start is begonnen.
We doen echt alles wat we kunnen om er de rest van de dag en vrijdag en zaterdag alsnog een succes van te maken.

Ik hoop dat iedereen ons daarbij helpt en het voorbeeld van Emmeloord volgt.


*edit*
"Ik moet mij in houden om niet een partijtje te gaan schelden. Je wordt bedankt Bast!!!"

Ik zou het je niet kwalijk nemen 😞
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik moet mij in houden om niet een partijtje te gaan schelden. Je wordt bedankt Bast!!!
KM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En de s4 in kampen? Gister stond dat hij redelijk op voorraad zou zijn, en er zijn nog niet veel mensen binnen geweest.
frens71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De vodafone winkels in emmerloord/kampen zijn morgen(hemelvaartsdag) helemaal niet open?

EvertD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Is het de moeite waard om vrijdag nog in de rij te gaan staan in Emelloord voor de Iphone 5?

MVG
Evert
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
KM schreef:
En de s4 in kampen? Gister stond dat hij redelijk op voorraad zou zijn, en er zijn nog niet veel mensen binnen geweest.

De zwarte S4 daar zijn er erg weinig van, de witte is iets beter beschikbaar.

Of er voor iedereen in de rij één zal zijn dat zullen mijn collega's bij de rij moeten inventariseren maar ook hierbij geldt: op dit moment zijn er nog toestellen in de winkel.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@frens71
Goh! Net wakker?
Of had je nog niet gelezen dat de actie daar loopt op 8, 10 en 11 mei (en dus NIET op 9 mei)
bvdm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie en/of BasT,

Is het mogelijk om een van jullie een prive bericht te sturen?

Ik heb net wat vervelends meegemaakt bij de winkel in Kampen en wil dit liever niet openbaar bespeken.

Hoor graag.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik stuur je even een PM, dan kun je daar op reageren.
henkdijkstal

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben weer terug uit kampen, ben de rij uitgestapt. Stond 5 meter voor de ingang. Voor mij geduw en getrek, gescheld, politie erbij.
Stond er vanaf 5 uur vanochtend. Was gezellig, maar naar mate het drukker werd en men ging voordringen was er niet zoveel lol meer aan.

Misschien waag ik nog een poging op een andere dag/locatie, maar dan neem ik wel stikkers + stift mee en probeer ik samen met anderen zelf een ordelijke rij te creëren.

Het is een super aanbieding, maar er voor tegen elkaar aangedrukt in een ongeorganiseerde/opgefokte menigte te moeten staan heb ik er niet voor over.
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bast.
Ik maar even gestopt bij een tankstation om een berichtje te schrijven want het zit mij behoorlijk hoog.
Als jij schrijft dat de One en S4 op is in Kampen dan is het logisch dat ik uit de rij stap.
Jouw correctie heb ik gemist, ik kan niet iedere minuut kijken voor een update als ondertussen de politie te mensen naar achteren het duwen is, anders had ik er nog wel een paar uur wachten voor over gehad voor een One of s4

Ondertussen gaan jullie lekker verder met positieve berichtjes plaatsen over gezelligheid maar ik zit met de gebakken peren omdat jij in eerste instantie schreef dat ze door de voorraad heen waren. Enige compensatie zou wel op zijn plaats zijn vind ik.
Goed,, ik rij maar weer verder. Moe en boos.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
henkdijkstal schreef:
Ik ben weer terug uit kampen, ben de rij uitgestapt. Stond 5 meter voor de ingang. Voor mij geduw en getrek, gescheld, politie erbij.
Stond er vanaf 5 uur vanochtend. Was gezellig, maar naar mate het drukker werd en men ging voordringen was er niet zoveel lol meer aan.

Misschien waag ik nog een poging op een andere dag/locatie, maar dan neem ik wel stikkers + stift mee en probeer ik samen met anderen zelf een ordelijke rij te creëren.

Het is een super aanbieding, maar er voor tegen elkaar aangedrukt in een ongeorganiseerde/opgefokte menigte te moeten staan heb ik er niet voor over.
Dat kan ik me heel goed voorstellen!
Ik vind het erg jammer en betreur het ook ten zeerste dat het zo is gelopen.
Vooral omdat we afgelopen week in Capelle en Den Haag en vandaag in Emmeloord wel fijne openingsdagen hebben gehad.

Voor wat voor een toestel ging je?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*update*

De rij in Emmeloord is bij deze gesloten.
Iedereen die in de rij staat wordt uiteraard nog geholpen.
@Evert; over de voorraden op vrijdag kan ik op dit moment nog niets zeggen maar we zullen tijdig laten weten hoe het daar mee staat. En als je dus vandaag langs kunt, nu zijn ze er nog 😉
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Moderators lees dit nu eens een keer

Het type volk dat er op af komt scheelt natuurlijk enorm in hoe een dergelijke actie verloopt.
Bepaalde tokkie groeperingen zullen sneller voor onenigheid zorgen en proberen voor te dringen etc.

Wat echter enorm kan helpen is een actie duidelijk en geordend op poten zetten.
Dit kan heel simpel door het uitdelen van nummers (wat in Den Haag en Capelle prima is gegaan wat ik lees), vervolgens kan er door middel van zo'n volgnummer bord gewoon mensen aan de hand van deze nummers geholpen worden. Ben je vervolgens (al dan niet al voorgedrongen Tokkie) in de winkel zonder nummer heb je gewoon pech en kan je direct weer omkeren en achteraan aansluiten met een nummertje.
Om ervoor te zorgen dat het personeel het een beetje goed in toom kan houden kun je het beste 1 iemand neerzetten die de nummers omroept en mensen naar desbetreffende medewerker wijst waar ze geholpen kunnen worden.

Die nummerboekjes hebben ze blijkbaar wel echter verzaken ze het om duidelijk via deze nummers te werken. De huur van zo'n volgnummerbord halen ze er zonder problemen uit lijkt me want dat zullen de kosten niet zijn.

Mijn advies is dan ook nogmaals om een "klein" draaiboek op te stellen voor de volgende actiedagen en hieraan te houden.
Hiermee laat je zien dat je het als bedrijf wel degelijk serieus neemt (wat nu niet altijd het geval is) en creëer je alleen maar positieve reclame, waar dit nu niet het geval is door berichten in de media over opstootjes en onrustig en chaotisch verlopende actiedagen.

Ik weet dat slechte reclame ook reclame is, maar alsnog lijkt het me niet fijn om dit steeds weer terug te zien komen.
henkdijkstal

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja, ik ben er ook wel van overtuigd dat het ook goed moet kunnen gaan, maar in die sfeer bij kampen had ik er geen zin meer in. Voor mij stond een vrouw met twee kindjes, die had ik eerst mijn stoeltje uitgeleend, maar evenlater was zitten ook niet meer mogelijk zij is op geg. ook aan de zijkant gaan staan, haar man stond er nog wel volgens mij.

Ik ging voor een iPhone 5.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
SudderLap schreef:
Bast.
Ik maar even gestopt bij een tankstation om een berichtje te schrijven want het zit mij behoorlijk hoog.
....
Sudderlap, ik snap je boosheid volkomen en het zit mij ook best hoog dat door miscommunicatie aan onze kant jij nou voor niks in de rij hebt gestaan. Ik hoop dat je snapt dat we toch proberen om de sfeer een beetje goed te houden. Dat gaat me niet eens om goede of slechte reclame voor Vodafone maar meer om het feit dat de sfeer niet nog meer moet omslaan.
Het mag gewoon niet zo zijn dat er een echt onveilige situatie ontstaat en als we kunnen zorgen dat de rest van de dag soepel verloopt zullen we daar alles aan doen.
Ik probeer niet recht te praten wat krom is, ik probeer alleen nu goed verder te gaan.
EvertD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie.
Jammer genoeg ben ik vandaag op stage dus kan ik niet langs komen.
Maar wil er vrijdag wel (vroeg) voor in de rij staan, maar als het voor niks is zou dat jammer zijn. 😛

MVG
Evert
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Rubman schreef:
Moderators lees dit nu eens een keer

Het type volk dat er op af komt scheelt natuurlijk enorm in hoe een dergelijke actie verloopt.
Bepaalde tokkie groeperingen zullen sneller voor onenigheid zorgen en proberen voor te dringen etc.

Wat echter enorm kan helpen is een actie duidelijk en geordend op poten zetten.
Dit kan heel simpel door het uitdelen van nummers (wat in Den Haag en Capelle prima is gegaan wat ik lees), vervolgens kan er door middel van zo'n volgnummer bord gewoon mensen aan de hand van deze nummers geholpen worden. Ben je vervolgens (al dan niet al voorgedrongen Tokkie) in de winkel zonder nummer heb je gewoon pech en kan je direct weer omkeren en achteraan aansluiten met een nummertje.
Om ervoor te zorgen dat het personeel het een beetje goed in toom kan houden kun je het beste 1 iemand neerzetten die de nummers omroept en mensen naar desbetreffende medewerker wijst waar ze geholpen kunnen worden.

Die nummerboekjes hebben ze blijkbaar wel echter verzaken ze het om duidelijk via deze nummers te werken. De huur van zo'n volgnummerbord halen ze er zonder problemen uit lijkt me want dat zullen de kosten niet zijn.

Mijn advies is dan ook nogmaals om een "klein" draaiboek op te stellen voor de volgende actiedagen en hieraan te houden.
Hiermee laat je zien dat je het als bedrijf wel degelijk serieus neemt (wat nu niet altijd het geval is) en creëer je alleen maar positieve reclame, waar dit nu niet het geval is door berichten in de media over opstootjes en onrustig en chaotisch verlopende actiedagen.

Ik weet dat slechte reclame ook reclame is, maar alsnog lijkt het me niet fijn om dit steeds weer terug te zien komen.
Dit zijn wij zeker met je eens Rubman.
Wij geven ook de signalen vanuit Kampen zeker door, Emmeloord daarentegen loopt wel goed, met dranghekken, nummertjes etc.

Wij zijn ook erg tevreden over hoe het in Den Haag en Capelle is verlopen, dit hadden wij ook weer voor ogen voor deze actie, helaas verloopt het op 1 van de 2 locaties iets anders.

We doen onze best om alles weer in goede banen te leiden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic