Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
SudderLap schreef:
0800 het wordt een beetje rommelig. Mensen plaatsen nu zelf dranghekken om het voordringen te voorkomen
Kijk, een beetje hulp zullen mijn collega's wel waarderen 🙂
Is het nog een beetje gezellig daar?
Viooltjes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je vriendelijke antwoord
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ten eerste: Goedemorgen!
Ik zie dat we alweer een paar early birds hebben :).

Ik wens jullie veel succes vandaag met het bemachtigen van het toestel dat jij graag wilt.
Daarnaast wens ik jullie ook vooral veel plezier! Ik heb van andere mensen al wat foto's mogen ontvangen en ervaringen uit de rijen en die waren allemaal erg positief. Zij hebben er gewoon een leuk uitje van gemaakt.

Daarom een oproep aan alle mensen in de rij: stuur ons je foto's, plaats ze op het Forum! Wij zijn benieuwd naar hoe jij het hebt ervaren. En hou ons vooral op de hoogte van te voortgang, dat zullen wij van onze kant uit ook doen!


SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is wel gezellig maar af en wat voordringers. Onbegrijpelijk dat er geen nummers uitgedeeld worden
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Dat zal zo wel komen lijkt me...

Winkelpersoneel al aanwezig?
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor half 8 kwamen er twee aanlopen.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goedemorgen!

Ik kwam net een foto tegen van de rij in Kampen op Twitter, dus die moeten we even delen:



Heb je nog meer foto's? Deel deze met ons!
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik ben wel nieuwsgierig wat het lekkerste survival-voedsel in de rij is eigenlijk.
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is een ongeorganiseerde chaos
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Why? Wat is er aan de hand dan?
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mensen klimmen over het hek bij ingang, niemand durft er wat van te zeggen
Mensen die er ruim voor 6 stonden staan inmiddels niet meer vooraan
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gezelligheid is ver te zoeken
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi,

We kregen net nog wat foto's doorgestuurd van de rijen in Kampen en Emmeloord.
Het schiet aardig op!

Keep us posted!


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

SudderLap schreef:
Mensen klimmen over het hek bij ingang, niemand durft er wat van te zeggen
Mensen die er ruim voor 6 stonden staan inmiddels niet meer vooraan

Ik ga mailen met de winkel!
Zal mijn collega's op de hoogte stellen!
KimberlyS

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen nummertjes uitgedeeld want dat werkte niet. Om half9 de rij in 2en verdeeld. De achterste van de eerste rij kreeg een Rode ballon en de eerste van de 2e rij een witte. Dit werkt voor geen meter. Iedereen dringt gewoon voor en als daar wat van gezegd word bereikt niemand wat. Ze blijven gewoon staan. Ik melde dit aan een beveiliger en die zei ik moet dit met mijn eigen ogen zien ondanks de 50 ooggetuigen. Toen ik dit aan een Vodafone medewerker vertelde zei hij doodleuk: ik snap je gevoel voor rechtvaardigheid maar zo werkt het nu niet. Dit vind ik echt zo belachelijk. Wij staan er sinds 7 uur en hun komen om half 9 doodleuk voor ons staan. Dit is ook in Kampen.
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Een stelletje oproerkraaiers voor de deur
Politie inmiddels gearriveerd
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ik doe mijn best om jullie ervaringen door te spelen!
Ik ben aan het schakelen met de winkels in de hoop jullie van een afstand toch te kunnen helpen!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

De deur van ons filiaal in Kampen is heel even gesloten i.v.m. een opstootje voor de deur.
Ons personeel heeft de politie hierover ingelicht welke nu aanwezig is om de boel te sussen.

Ik wil jullie allemaal vragen om alsjeblieft respectvol met elkaar en met het personeel om te gaan.
Maak er een leuke gezellige dag van, dit kan, dat hebben we in Den Haag en Capelle ook gezien.
Alleen op die manier kunnen wij er ook voor zorgen dat alles goed en rustig verloopt en we zo veel mogelijk mensen blij maken.

Hou me op de hoogte, andersom gebeurt dit natuurlijk ook!
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik sta hier al vanaf 6 uur. Had er toen 65 voor me. Inmiddels bijna het dubbele
squall

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van wat ik heb begrepen zijn in Kampen al 500 voorinschrijvingen, wat niet mag volgens dit forum. Dit is gisteren verteld door 1 vande medewerkers in de winkel zelf. Lekker eerlijk, daarom hoef ik niet naar vodafone toe. Wel jammer aangezien ik graag een abonnement had gewild. Dus voor de toptoestellen hoef je er niet meer heen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic