websurfer80 schreef:We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden dus blijf regelmatig dit topic checken.
Hallo Stevie,
Weet je morgenavond ook welke toestellen er vrijdag in Kampen en Emmeloord op voorraad zullen zijn?
Ik neem aan dat de voorraden in de actiewinkels ook voor de tweede en derde dagen aangevuld worden met de populaire toestellen?
peterhendrick12 schreef:Voor de voorraad geldt op = op. Sommige toestellen worden opnieuw aangevuld maar dit is afhankelijk van de bestaande voorraad.
Beste Moderator (s),
Zal de voorraad in Kampen of Emmeloord (10 mei) vrijdag evenveel op voorraad hebben als morgen in Kampen en emmeloord ( 8 mei)?
Groet,
Peet
Tigger schreef:Wat een vervelende ervaring inderdaad. Zo zou het natuurlijk niet moeten gaan. Fijn dat je uiteindelijk in een andere winkel wel goed geholpen bent.
Ook ik ( en volgens andere fora velen met met mij) heb op mijn contracten niets staan over de 50% korting. Ik ben donderdag geweest in Capelle. Gaat dit problemen opleveren?
Want die heb ik al even genoeg gehad met Vodafone ivm een DOA toestel wat omgeruild moest worden. Een samenvatting:
*knip*
Arina schreef:peterhendrick12 schreef:Voor de voorraad geldt op = op. Sommige toestellen worden opnieuw aangevuld maar dit is afhankelijk van de bestaande voorraad.
Beste Moderator (s),
Zal de voorraad in Kampen of Emmeloord (10 mei) vrijdag evenveel op voorraad hebben als morgen in Kampen en emmeloord ( 8 mei)?
Groet,
Peet
nour schreef:
hallo,
Ik wil morgenochtend naar Kampen voor de filiaal opening, maar ik wou vragen of het mogelijk is om meerdere abonnementen op 1 naam te zetten en of die actie van 50% op toestel en abonnementen ook van toepassing is, want niet iedereen van mijn gezin kan mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.