SenorSjon schreef:
@BasT
Dat verhaal heb ik nog nooit meegemaakt bij verlengen. Altijd ging het nieuwe abonnement in op de datum van het aflopen van de oude. Anders is het natuurlijk geen verlengen maar aanpassen met een looptijd van 28 i.p.v. 24 maanden.
Zo werkt het inderdaad, daarom heb ik het ook over het aanpassen van je abonnementsvorm ipv het verlengen van je contract. Als je verlengt dan gaat je nieuwe contract in alle gevallen in na het aflopen van je oude. In jouw geval 3 juli.
Wat wijzigt is de abonnements
vorm die je binnen je lopende contract hebt. Dus de abonnementsvorm die je nu hebt veranderen we naar je nieuwe abonnementsvorm en de kortingen, toestelaanbieding etc die er bij horen worden alvast doorgevoerd. Vandaar dat je nu alvast je toestel krijgt en ook de bijhorende kosten betaalt.
Om deze vraag vast te beantwoorden: als je bang bent dat je over de laatste 4 maanden van je nieuwe contract "teveel" betaalt: ook die kan je weer vroegtijdig verlengen
😉Houd er trouwens wel rekening mee dat deze regel niet in steen gehouwen is. Als mijn collega in de winkel het iets anders voor je doorgevoerd heeft dan is dat zeer zeker mogelijk.
@MacZibit: Sim Only Super is ook een Super, dus ja
😉