Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Jimmyyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus ik moet eerst me abonnement annuleren ( mits dit kan) en vervolgens weer in de rij staan en een red plus abonnement afsluiten?? Terwijl een simpele omzetting van me pas afgesloten abbo van red naar red plus zo gedaan is? Nogal omslachtig dit, toppunt van bureaucratie.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@MacZibit:
Zie je wel? Wie zoekt zal vinden... 😉
Mdeerenberg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik me afvraag is
1) hoe zeker is t dat het schema in de tabel klopt?
2) hoe lang kan je t ingaan van je abbo uitstellen?

Ik ben een 4s tmob klantje van de eerste dag dus moet nog ff nou wil ik best wachten tot Ridderkerk in juli maar t zou toch jammer zijn als dat niet blijkt te kloppen… of de actie gekilled is
KimberlyS

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik nou een abonnement in Kampen neem (a.s. woensdag(als ze de S4 hebben) en de telefoon gaat bijvoorbeeld kapot. Moet ik dan terug naar de winkel in Kampen of kan ik dan naar een willekeurige andere winkel in de buurt waar ik woon. Als ik dan weer terug moet naar Kampen is dit niet handig aangezien het anderhalf uur rijden is. Dan wacht ik liever tot Ridderkerk..
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator (s),

Zijn de iphone's 5 volgende week in Kampen en Emmeloord genoeg op voorraad ?

Groet,

Peet
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@ peterhendrick12 ben geen moderators, maar toch geef ik antwoord.

Zoals je in het topic kan lezen, gaat de voorraad erg snel op, en wordt tijdens de dag weer bijgevult.

het anwoord op je vraag is dus afhankelijk van wanneer je er staat. waarschijnlijk de eerste dag in de ochtend genoeg voorraad, en op aan het einde van deze dag.

etc
etc
etc
Spiders007

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
-
Spiders007

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemiddag,

Ik heb nog een klein vraagje waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden op dit forum
Wat kost een iphone met 16Gb en met 32GB en met 64Gb extra met de openingsactie.

Gr. Spiders
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je gewoon via de vodafone site opzoeken.
Spiders007

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kun je me ook vertellen waar. Ben hier hier niet zo handig in . Sorry
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
emielvanputten schreef:
@ peterhendrick12 ben geen moderators, maar toch geef ik antwoord.

Zoals je in het topic kan lezen, gaat de voorraad erg snel op, en wordt tijdens de dag weer bijgevult.

het anwoord op je vraag is dus afhankelijk van wanneer je er staat. waarschijnlijk de eerste dag in de ochtend genoeg voorraad, en op aan het einde van deze dag.

etc
etc
etc
Dankje wel voor je antwoord Emiel !
vedi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi allemaal,

Leuke actie, top. Op 3 mei een abonnement afgesloten in Den Haag. Een aantal uurtjes gewacht maar het was wel de moeite waard.

Een vraagje aan de beheerders en gebruikers van deze forum. Ik heb zoals gezegd een abonnementen afgesloten (Red E, 1GB, onb. bellen en sms' en, voor 2 jaar incl toestel Samsung S3). Maandelijkse kosten zijn 32 euro ipv 64.

Mijn vraag is of dit wel klopt. Op de site zie ik namelijk andere prijzen.

Voor diegene die ook een tweejarig abonnement heef afgesloten icm een Samsung S3 ben ik benieuwd of jullie ook 32 euro per maand betalen.

Alvast bedankt.
vedi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aanvulling op mn vorige bericht.... ben aan het twijfelen gebracht door de prijzen op de site van Vodafone en de post van "moderator" Astrid. Zie hieronder haar post.

AstridG Moderatormei 4Jaaaa, we hebben een update voor de actie in Den Haag Er is alleen nog voldoende voorraad voor de iPhone 4 8GB, Samsung Galaxy S3 en Samsung Galaxy S3-mini. Alleen daarvoor kunnen jullie nog in de rij aansluiten. iPhone 4 8GB icm Red 24,50 2 jaar excl aansluitkostenS3 icm Red = € 24,50 per maand excl aansluitkostenS3 mini icm = € 22,50 per maand excl aansluitkostenallemaal 2 jarige abonnementen

http://forum.vodafone.nl/t5/forums/mobileforumtopicpage/board-id/Vodafone_Red/thread-id/299/page/14

Graag een reactie en nogmaals befankt!!!!
bassieh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weet iemand hoe het zit als je al een abonnement hebt lopen vanaf oktober bij vodafone? Het enige wat ik kan vinden is het volgende:

''Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only''

Zitten daar nog speciale voorwaarden aan?
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vedi schreef:
Hi allemaal,

Leuke actie, top. Op 3 mei een abonnement afgesloten in Den Haag. Een aantal uurtjes gewacht maar het was wel de moeite waard.

Een vraagje aan de beheerders en gebruikers van deze forum. Ik heb zoals gezegd een abonnementen afgesloten (Red E, 1GB, onb. bellen en sms' en, voor 2 jaar incl toestel Samsung S3). Maandelijkse kosten zijn 32 euro ipv 64.

Mijn vraag is of dit wel klopt. Op de site zie ik namelijk andere prijzen.

Voor diegene die ook een tweejarig abonnement heef afgesloten icm een Samsung S3 ben ik benieuwd of jullie ook 32 euro per maand betalen.

Alvast bedankt.
Volgens de VF site klopt dit idd, je kan de S3 icm de RED E afsluiten, maar waarom sluit je die niet af met de RED C (54,-) of B (49,-)? In beide gevallen hoef je niet bij te betalen voor het toestel en de abo is exact hetzelfde.Voor 32,- pm kan je al een S4 krijgen...Zal maar contact opnemen met de VF (winkel), want dit gaat nergens over. Het zal eigenlijk niet eens mogelijk zijn als het systeem goed in elkaar is gezet en de medewerker meedenkt. Die categorieen zijn bedoelt voor verschillende prijsklasse toestellen waarmee je in 1x of met een x bedrag je maandelijkse abo verhoogd. De S3 is niet zoduur, dus valt deze onder B als ik het zo zie adhv de prijzen. Dus abo afsluiten met C, D of E is overbodig.



330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vedi schreef:
Aanvulling op mn vorige bericht.... ben aan het twijfelen gebracht door de prijzen op de site van Vodafone en de post van "moderator" Astrid. Zie hieronder haar post.

AstridG Moderatormei 4Jaaaa, we hebben een update voor de actie in Den Haag Er is alleen nog voldoende voorraad voor de iPhone 4 8GB, Samsung Galaxy S3 en Samsung Galaxy S3-mini. Alleen daarvoor kunnen jullie nog in de rij aansluiten. iPhone 4 8GB icm Red 24,50 2 jaar excl aansluitkostenS3 icm Red = € 24,50 per maand excl aansluitkostenS3 mini icm = € 22,50 per maand excl aansluitkostenallemaal 2 jarige abonnementen

http://forum.vodafone.nl/t5/forums/mobileforumtopicpage/board-id/Vodafone_Red/thread-id/299/page/14

Graag een reactie en nogmaals befankt!!!!
iphone 4 8GB klopt voor 24,50

http://i40.tinypic.com/1ryiqx.jpg
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Mdeerenberg schreef:
Wat ik me afvraag is
1) hoe zeker is t dat het schema in de tabel klopt?
2) hoe lang kan je t ingaan van je abbo uitstellen?

Ik ben een 4s tmob klantje van de eerste dag dus moet nog ff nou wil ik best wachten tot Ridderkerk in juli maar t zou toch jammer zijn als dat niet blijkt te kloppen… of de actie gekilled is
Je kunt zeker ervan uit gaan dat het schema klopt! Deze data zullen in ieder geval niet veranderen. Verder kun je vanaf 60 dagen voor de einddatum van je contract nummerbehoud aanvragen, je moet er dan alleen wel rekening mee houden dat het toestel fysiek in de winkel aanwezig moet zijn.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
KimberlyS schreef:
Als ik nou een abonnement in Kampen neem (a.s. woensdag(als ze de S4 hebben) en de telefoon gaat bijvoorbeeld kapot. Moet ik dan terug naar de winkel in Kampen of kan ik dan naar een willekeurige andere winkel in de buurt waar ik woon. Als ik dan weer terug moet naar Kampen is dit niet handig aangezien het anderhalf uur rijden is. Dan wacht ik liever tot Ridderkerk..
Hopelijk hoeft het niet zover te komen 😉 maar mocht je telefoon kapot gaan dan kun je deze in elke Vodafone winkel ter reparatie aanbieden. Je hoeft dan niet per sé terug naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
peterhendrick12 schreef:
Beste Moderator (s),

Zijn de iphone's 5 volgende week in Kampen en Emmeloord genoeg op voorraad ?

Groet,

Peet
Hi Peter,

Zoals Emiel in de reactie na jouw post al aangeeft betreft het inderdaad een op=op actie dus zorg ervoor dat je zo vroeg mogelijk bij de winkel bent. Hoe eerder je er bent, hoe meer kans je hebt!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bassieh schreef:
Weet iemand hoe het zit als je al een abonnement hebt lopen vanaf oktober bij vodafone? Het enige wat ik kan vinden is het volgende:

''Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only''

Zitten daar nog speciale voorwaarden aan?
Hey Bassieh,

Ik heb je berichtje gisteren al beantwoord maar ik had je vraag even naar het juiste board verplaatst. Mijn antwoord vind je hier 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic