DEN HAAG....
Mijn ervaring van vandaag.
Om 3 uur gingen de wekkers (6stuks)
Want het was van belang om op tijd in den haag te zijn, een maal aan de koffie thuis zag ik het bericht dat er om 2 uur al iemand voor de deur zit.
Iets sneller alles gepakt en in de auto.
Aangekomen in den haag bleek ik totaal 3 mensen voor mij te hebben, en nog een lange zit te gaan.
Hoe zit je goed als je lang moet wachten?
juist, je haalt de auto stoel uit de auto
heerlijk gezeten en lekker kaartje spelletje gedaan
En toen werdt het licht en stond de rij er
Toen ging de deur open en het uitdelen van nummers en verplaatsen van de rij ging beginnen.
Ook meteen de mededeling dat de samsung niet leverbaar is, en dat de htc pas vanmiddag zou komen.
WTF daar sta ik op te wachten... gelukkig wil ik mijn nummer meenemen naar vodafone, en kost het iets meer tijd voor de toestemming altijd wat langer, kon dus gewoon een abbo inc telefoon afsluiten, en deze na de goedkeuring ophalen, komt mooi uit, want in de ochtent waren ze er niet.
Nu weet ik (via de chat vodafone) dat mijn nummer overdracht is goedgekeurd, alleen wil ik de winkel bereiken om naar de voorraadstatus te vragen voor mijn aanvraag, geen telefoon nummer voor de winkel bekend.
Leest er iemand mee, die even aan een van het personeel dit verhaal kan uit leggen en vragen om van Putten te bellen? (nummer 4 in de rij van vanmorgen)
Vodafone Den haag, Dank jullie wel voor het goed regelen van de gaos voor jullie winkel.
Dank jullie wel voor de goede en leuke stemming in de winkel