Johnbrackett

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Op zoek naar de beste opnamesoftware voor Youtube

Dag iedereen. De afgelopen dagen ben ik op zoek naar de beste opnamesoftware voor YouTube. Kan iemand helpen met dit verband? Alle hulp wordt op prijs gesteld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johnbrackett
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De link werkt niet goed vanwege problemen met het toetsenbord van mijn computer. Dus ik verwijs nogmaals naar de link.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johnbrackett 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Is het dan niet makkelijker om te zoeken via Google? Daarop krijg je ontzettend veel hulp van mensen die zoiets hebben. Daarnaast is het nog de vraag, waarop wil je dit dan gebruiken? iPhone of een Android toestel of gewoon op je computer? Bij iPhone ingebouwde opnamen optie lukt het niet omdat daar een beveiliging in zit. Maar of er andere apps voor zijn, dat kan je denk ik toch best vinden via Google. Maar misschien zijn er nog andere mensen die iets voor je hebben 🙂

Johnbrackett
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoorden. Ik heb hier een oplossing gevonden na zoeken op Google. Maar ik weet niet hoeveel het veilig is om te gebruiken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je link doet het niet 😞

Johnbrackett
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De link werkt niet goed vanwege problemen met het toetsenbord van mijn computer. Dus ik verwijs nogmaals naar de link.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic