Jeroen76

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onverzonden Email Verwijderen Nokia E72

Hallo allemaal,Gisteren mijn nieuwe Nokia E72 ontvangen! Erg blij mee.Nu mijn probleem,Gisteren heb ik een email proberen te verzenden zonder dat email is ingesteld (vraag me niet waarom, het was een uitprobeersel om te zien hoe het toestel zou reageren).Deze email blijft nu "hangen" en telkens als ik email progr. opstart krijg ik 2x achter elkaar de melding dat de mail niet verzonden kan worden. Ook staat onderin het scherm continue het symbooltje voor uitgaande mail. Ik kan alleen nergens deze mail vinden. Nergens vindt ik een map met uitgaande berichten waar deze mail in opgeslagen staat, ook niet bij verzonden berichten.Wie kan mij helpen om dit email bericht te verwijderen en zo van de meldingen af te komen?Alvast mijn dank!Gr. Jeroen
2 Reacties 2
RRett

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk, ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik een verkeerd mailadres ingevoerd. Wel heb ik de mail ingesteld, maar ik kan het bericht ook niet terug vinden.Graag een berichtje als jij een reactie krijgt op jouw probleem, dan is het mijne ook opgelost.Groet, Ruud
Bkok

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zelf geen E72 maar heb zo iets wel een op mijn N95 en wat toen wel werkte bij toeval dat ik het bericht via nokia suite verwijderde en dan phone met PC synchroniseren en wat zag ik bij toeval bericht was ook verwijderd in telefoon 😉 mischien het proberen waard en als het graag een ster 😉
Suc6 Bernard 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic