pzwegers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duo Simkaart

Ik heb een tijdje geleden een duo simkaart gekocht.
Dit omdat ik een carkit in de auto heb, die ik wil blijven gebruiken.
Ik heb een HTC Diamant 2 en in de auto een Nokia 6110i.
Als ik de vliegtuigmodus aanzet op de HTC , dan krijg ik automatisch de oproepen op mijn Nokia.
Als ik de vliegtuigmodus weer uitzet op mijn HTC, komen de omroepen weer netjes op de HTC.
Nu heb ik mijn Nokia drie weken niet gebruikt, maar nu werkt het niet meer.
Krijg op mijn Nokia te horen dat er geen verbinding tot stand kan komen (hetzelfde wat je te horen krijgt als je telefoon uitstaan)
Doe ik de Nokia weer uit en weer aan, dan doet ie het weer.
Ben ook bij de vodafone winkel geweest en die zeggen dat ik al die tijd dat het gewerkt hebt geluk heb gehad.
Want je moet eerst je telefoon uitzetten en dan weer aanzetten.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Dus dat ik de oude situatie weer krijg?
 
Bvd....Pieter 
2 Reacties 2
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi pzwegers,Allereerst van harte welkom op het Vodafone Forum!Dit zou normaal gezien ook moeten werken. Echter dient zoals je aangeeft een van de 2 of uit te staan. Als jou carkit altijd aanstaat kan het zijn dat de gegevens op het netwerk zichzelf niet meer bij werken. Hierdoor krijg je een verouderde situatie. 2 dezelfde verbindingen op het netwerk levert dan ook problemen op.Het beste kun je 1200klantenservice bellen, om te kijken of er inderdaad problemen zijn met de aansluitingHoop je hiermee een duwtje in de goede richting te hebben gegeven!Met Vriendelijke Groet,RoyVodafone Forum Team
Bkok

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi pzwegers ,
 
Heb zelf al paar jaar een dou sim, maar moet je helaas teleurstellen.......
je hebt HEEL veel geluk gehad want als je de 2de aan zet mag de 1ste niet meer aan staan. want dan ben je met 2de gsm's op het netwerk en dan weet het netwerk niet meer naar welke gsm hij moet en raakt hij in de waarf....
dus zoals jij het wil kan het niet......even nokia uit en htc aan of ander om htc uit en nokia aan.... dan blijft het goed gaan... 😉
 
en om weer met een schone lei te beginnen beiden gsm's uit zetten 30 min wachten,, beter is 1 uur...... en dan 1 van beiden weer aan zetten....
 
Hoop dat je er wat aan hebt 😉


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic