Hi @FolkertB, welkom hier!
De koppeling tussen Mijn Ziggo en My Vodafone staat inderdaad los van de Gratis Extra's. De koppeling tussen de accounts zorgt er enkel en alleen voor dat je voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens kunt gebruiken. De Gratis Extra's werken op basis van adresgegevens en worden automatisch geactiveerd.
Op jouw e-mailadres kan ik alleen een My Vodafone account vinden. Hier is gisteren nog succesvol op ingelogd. Helaas beschik ik niet over andere gegevens van je. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie? Dan neem ik opnieuw een kijkje voor je achter de schermen.
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone en Mijn Ziggo:
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.