Hogeling

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo en Vodafone

Hoi,

 

Graag mijn Ziggo account van mijn Vodafone account verwijderen. We hebben namelijk een nieuw Ziggo account en dan kan ik deze toevoegen? Vraagje: Waarom kan ik niet zelf mijn Ziggo account verwijderen? Ik zie de vraag om ontkoppeling hier vaker voorbij komen..

 

Mvg

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3500Oplossingen
  • 3126Likes

Hoi @Hogeling 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3215Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @Hogeling, goedemorgen en welkom hier!

Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu jouw My Vodafone account uitbreiden met de gegevens van je nieuwe Ziggo abonnement 🙂 

Hogeling
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie Cecilia! Voor mij is het loskoppelen (nog) niet zichtbaar. Als ik inlog op Vodafone dan zie ik nog steeds de verwijzing naar 'Mijn Ziggo' (zie bijlagen). Het lijkt erop dat ik nog geen wijziging kan aanbrengen c.q. ander Ziggo abonnement kan toevoegen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3215Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

@Hogeling Ik heb voor de zekerheid even een dubbelcheck gedaan, maar het Mijn Ziggo account is correct losgekoppeld. Het kan echter soms wel 24 uur duren voordat deze aanpassing is ook gesynchroniseerd. Wil je het morgen nog eens controleren? 🙂 Mocht het dan nog niet zichtbaar zijn, dan kan ik het account in zijn geheel eens verwijderen zodat je zowel voor My Vodafone als Mijn Ziggo opnieuw kunt registeren.

Hogeling
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie nog steeds hetzelfde staan, dus 'We zien dat je ook Ziggo klant bent', zonder mogelijkheid om hier iets aan te veranderen. Het is helaas dus nog niet opgelost.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3215Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hmm, heel vreemd. Als ik meekijk via een speciale tool dan zie ik namelijk dit. 

Hier zie je dus echt de optie om Ziggo toe te voegen en niet de melding om naar je Mijn Ziggo account te gaan. Wil je voor de zekerheid het e-mailadres waarmee je inlogt eens vermelden in jouw Community profiel onder persoonlijke informatie? Ik wil het account dubbelchecken, want dit is het account wat ik vind op basis van de registratie met je Community account. Heel gek dus! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic