hkab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone en ZIGGO (vanwege nieuw ZIGGO account)

Zouden jullie mijnVodafone en mijn "oude" ZIGGO account willen ontkoppelen?

Ik heb een nieuw ZIGGO account en abonnement die ik opnieuw willen koppelen.

 

Alvast dank, Hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @hkab, goedemorgen en welkom hier!

Zeker wil ik je helpen bij het ontkoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Het betreffende e-mailadres is nu alleen nog in gebruik voor My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat je een nieuw Mijn  Ziggo account hebt. Als je wilt kan je inloggen in My Vodafone of Mijn Ziggo en daar kiezen om de accounts samen te voegen. De inloggegevens van My Vodafone worden dan ook de gegevens van je nieuwe Mijn Ziggo account.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11884Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3106Likes

Hoi @hkab 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @hkab, goedemorgen en welkom hier!

Zeker wil ik je helpen bij het ontkoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Het betreffende e-mailadres is nu alleen nog in gebruik voor My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat je een nieuw Mijn  Ziggo account hebt. Als je wilt kan je inloggen in My Vodafone of Mijn Ziggo en daar kiezen om de accounts samen te voegen. De inloggegevens van My Vodafone worden dan ook de gegevens van je nieuwe Mijn Ziggo account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic