Hoi
Mierk Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat klinkt niet echt goed zeg. Wat er fout kan gaan is er dus ook fout gegaan, voorval wat betreft de klantenservice. Als je binnen 120 dagen van het einde van je contract zit kan je je huidige contract alvast verlengen door een nieuw contract af te sluiten. Om dan niet zonder toestel te zitten (want de meeste mensen doen hun contract in deze periode verlengen omdat ze dan een toestel nodig hebben) stuurt Vodafone je alvast je toestel en kan je al wel genieten van je nieuwe telefoon. Eigenlijk best een prima service en je gaat dan pas betalen als het nieuwe contract ingaat.
De reden dat je korting niet op je contract staat is omdat Vodafone samen met Ziggo gaat uitzoeken of adres gegevens nog wel hetzelfde zijn en dat je aan de voorwaarden voldoet. Zouden ze het op je contract zetten dan MOET Vodafone deze altijd na komen en sommige mensen zeggen beide klant te zijn terwijl ze dit niet zijn en dan heeft Vodafone een probleem. Dat is de reden waarom Vodafone dit niet actief op het contract zet en daarom ook weer zonder reden opeens kan stoppen. Ja, dat is een vertrouwen die je dan samen aangaat, lijkt me.
Ik zie je post van 7 dagen geleden nog in de Community staan dus daar is op die topic geen bericht delete. Het kan zijn dat Vodafone deze over het hoofd heeft gezien en daarom geen reactie heeft gegeven. De laatste paar dagen is het wel heel druk geweest met vragen over BF en andere kortingen. Je hebt het in je andere bericht over dat het ongebruikelijk is om nu al een nieuw contract af te sluiten en een nieuw toestel te krijgen. Laat ik je zeggen, dat doen de meeste providers dus het is zeker niet ongebruikelijk!
Goed dat je je toestel hebt terug gezonden al je geen contract meer wenst aan te gaan met Vodafone. Via de Community kan niemand je helpen want dit is een klanten helpt klanten community en wij klanten kunnen niet in het systeem kijken wat er nu aan de hand is. Er zijn we moderatoren die hier langs komen maar ook deze kunnen door privacy redenen niet in het systeem graven. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of via een
chat (je hebt toch geen blokkades aan staan? want dan zal de chat button nooit opkomen - de button staat bijna altijd op elke pagina aan de rechterkant van het scherm). Aangezien je daar geen goede ervaring mee hebt kan ik je adviseren om een privé bericht te sturen via
Facebook en/of
Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen.
Wens je in ieder geval veel succes en hoop dat je er nog uit komt met Vodafone. Mocht je nog wel positief zijn over Vodafone in het algemeen, wacht dan tot je contract afloopt en neem op dat moment een nieuw abonnement. Dan weet je waar je direct aan toe bent en op dat moment. Maar goed, ik hoop, vanuit mede klant oog, iets te hebben geholpen en wens je alvast Fijne Feestdagen.