TitanFoxX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontevreden over service

Hallo,

ik ben nu 1,5 jaar klant maar ben toch ontevreden over de service van Vodafone. Waar ik mij vooral aan stoor is hoeveel extraatjes nieuwe klanten krijgen terwijl bestaande klanten achter het net vissen. Wat hebben nieuwe klanten zoal gekregen de afgelopen tijd ? Hier een korte samenvatting :

1) 3 maanden onbeperkt data
2) veel meer data in de standaard bundel
3) databundel zonder meerprijs binnen EU gebruiken
4) Toestel omruilen binnen de abonnementsperiode
5) RED-3 tegen kleine meerprijs upgraden naar RED-4 (enkel voor abonnementen vanaf een bepaalde datum)

Als bestaande klant krijg je helemaal niks extra, ondanks dat ik al die tijd netjes mijn abonnementskosten á € 52 betaal. Toen ik vroeg of ik mijn data ook binnen de EU mocht gebruiken werd mij enkel als optie aangeboden om mijn toestel af te kopen voor € 150 en een nieuw abonnement van 2 jaar te pakken nadat ik nog een extra bedrag voor 'administratieve kosten' zou betalen.

Om eerlijk te zijn vind ik het om te janken. Gelukkig is mijn toestel nog zo goed als nieuw (paar kleine krasjes) dus pak straks een SIM-only abonnement bij Simyo. Verlengen ga ik in ieder geval niet doen bij Vodafone - dat is een ding wat zeker is.
6 Reacties 6
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
TitanFoxX , erg jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Het is inderdaad zo dat deze zaken voor bestaande klanten niet gelden. Wanneer je echter jouw abonnement verlengt krijg je al deze voordelen ook gewoon. Dit is dus niet alleen voor nieuwe klanten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties, topic wordt binnen 48 uur gesloten.
Eppiegrande

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas lukt het omzetten om deze voordelen te krijgen niet.
Bestaand abbo tot 3x toe geprobeerd om te zetten naar Red EU. Zou binnen paar dagen gebeurt zijn, Telkens niet en alle gegevens kwijt. (bereid om de 25 euro migrstie kosten te betalen)
Na 3e keer op "lijst" gezet waarna je gebeld wordt als de problemen zijn opgelost.
Klacht indienen levert alleen een "sorry" op, geen hulp bij oplossen.
Dus dan maar ipv uit je bundel EU (1,5 gb) 2 euro per dag betalen voor 50 MB. Al jaren abbo.
Jammer, maar helaas de zaken dus (na 3 weken) nog niet op orde?

Erg storend om dan de reclame op tv te zien........


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Eppiegrande,

Wat rot dat het nog steeds niet gelukt is om jouw Red abonnement om te zetten naar een Red EU abonnement.
Ik zou je graag verder willen helpen, maar gezien ik via het forum geen privégegevens kan inzien, raad ik je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht is het handiger om hiervoor via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen, zodat mijn collega's je daar direct kunnen helpen. Ik ga er vanuit dat het snel wordt opgelost.




Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Eppiegrande!

Wat is ondertussen de status van je aanvraag? Heb je nog contact opgenomen met onze klantenservice?

We zijn benieuwd! Mochten we niks meer van je vernemen, dan gaan we het topic sluiten.


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geen nieuwe reactie meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic