Beste Roy,
Ook ik heb sinds de storing van blackberry allerlei problemen met mijn 9780. Internet functioneert niet altijd of heel traag, ik heb regelmatig geen bereik op plaatsen waar ik dat eerst wel had, tijdens telefoongesprekken wordt soms ineens de verbinding verbroken (terwijl ik niet verplaats), de batterij is ontzettend snel leeg en wordt ook niet goed uitgelezen; regelmatig staat de 'teller' op zo'n 30%, waarna hij ineens uitschakelt omdat de batterij helemaal leeg zou zijn. Ook is het toestel meerdere malen vastgelopen terwijl dat nooit eerder gebeurd is voor de storing (ik heb het toestel sinds januari 2011). Updaten en diverse programma's verwijderen en/of opnieuw installeren maakt dit allemaal niet beter. Daarbij is in mijn omgeving nog een persoon met exact hetzelfde toestel, in bezit sinds december 2010 met een vodafone abonnement en hij ondervindt dezelfde problemen. Ook wij hebben ons vertrouwen in BB volledig verloren en gaan hierna zeker overstappen op een ander merk, maar intussen loopt ons abonnement bij vodafone nog iets langer dan een jaar door.
Daarom bij deze de vraag of de technische dienst ons verder kan helpen met deze problemen, of dat het toestel niet terug te brengen valt naar de oude staat.
Bij voorbaat dank,
Annelieke.