burak86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onrechtmatig abonnement GameSuite

Beste mijnheer/mevrouw,

Ik heb de volgende SMS ontvangen op 11 augustus:

Je maakt gebruik van abonnement GameSuite, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://games.dharam.net. Afmelden: www.payinfo.nl

Ik was op dat moment in Duitsland en mijn mobiele telefoon was aan het opladen. Het is dus niet mogelijk dat iemand anders dit voor mij heeft geactiveerd of dat het in mijn broekzak is gebeurd.

Ik weet verder niet wat voor abonnement dit is en hoe ik er gebruik van zou gemaakt kunnen hebben. Ik zie dat er 5 euro in mijn verbruiksstatus staat en wil graag dat u die verwijdert.

Dit is hoogstens fraudulent en uitermate achterbaks van dat bedrijf.

Met vriendelijke groet,
B. GEDIKTAS
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi burak86
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst natuurlijk heel erg vervelend dat dit je is overkomen en dat is vast op te lossen. Als tweede heeft Vodafone hier verder niets mee te maken, die willen je daarin alleen maar helpen.

Het is vast een bedrijf dat zomaar willekeurig nummers
pakt en dit keer ben jij de klos. Controleer even via payinfo.nl of je een abonnement hebt en hoe je deze kan stoppen. Heeft het sms’je een nummer dan kan je waarschijnlijk STOP terug sturen naar het nummer en dan is het grootste probleem al opgelost (maar zie eerst de pagina die ik je hier geef).

Daarna kan je met Vodafone contact openen via dr klantenservice van Vodafone of lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi burak86
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst natuurlijk heel erg vervelend dat dit je is overkomen en dat is vast op te lossen. Als tweede heeft Vodafone hier verder niets mee te maken, die willen je daarin alleen maar helpen.

Het is vast een bedrijf dat zomaar willekeurig nummers
pakt en dit keer ben jij de klos. Controleer even via payinfo.nl of je een abonnement hebt en hoe je deze kan stoppen. Heeft het sms’je een nummer dan kan je waarschijnlijk STOP terug sturen naar het nummer en dan is het grootste probleem al opgelost (maar zie eerst de pagina die ik je hier geef).

Daarna kan je met Vodafone contact openen via dr klantenservice van Vodafone of lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic