Patrick89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onnodige kosten gemaakt voor bereiken van klantenservice

Beste Vodafone,

Onlangs ben ik verhuist naar het buitenland (Belgie) voor een studie. Nu loopt mijn abbonnement in november af, dus heb ik contact opgenomen met de vraag of ik een prepaid kon krijgen. Nu kon ik dit aanvragen via een speciale website welke ikzelf moest invullen (medewerker wilde dit niet doen). Vervolgens werkte deze site niet omdat het script achter de controlevraag problemen gaf. Nu heb ik terug contact opgenomen met de klantenservice wat mij bijna een uur! bellen vanuit het buitenland heeft gekost. Ik zou hier graag een oplossing voor zien want ik ben niet van plan om deze extra kosten op te hoesten. Ik kan er immers vrij weinig aan doen dat de wachtrijen aan de telefoon dermate lang zijn.

Ik hoor graag van jullie.
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Patrick89 ,
Wij bieden de mogelijkheid om vanaf 60 dagen voor einddatum van je contract aan te passen, je kunt er vooraf ook al informatie over inwinnen (als je nog in Nederland) bent, dan hoeft er feitelijk niets meer te gebeuren als je in het buitenland bent. Je kunt ons vauit het buitenland ook bereiken via Facebook en Twitter deze opties zijn gratis.
Als je ervoor kiest om van de telefonische klantenservice gebruik te maken, dan hangen daar inderdaad kosten aan. Deze worden niet vergoed (immers we bieden gratis opties aan en (gratis) klantenservice vanaf het nationale netwerk)

Sorry maar in dezen kan ik je geen positiever nieuws brengen.
Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic