Jurgenr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Online verlengen abonnement

Overal zie ik dat je vanaf 4 maanden van tevoren je abonnement kan verlengen. Nu heb ik een 2 jarig abonnement welke afloopt op 2 mei 2013. Vanaf 2 januari is dit dus 4 maanden. Echter als ik via de site een controle doe voor verlengen krijg ik de melding dat mijn abonnement niet verlengt kan worden en dat het pas vanaf 4 maanden van tevoren kan.
 
mijn abonnement is trouwens een Sizz abonnement. Maar kan wel gewoon via vodafone inloggen.
 
hoe kan dit?
3 Reacties 3
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dat hij van sizz is maakt niet zoveel uit, als het goed is zou je gewoon moeten kunnen verlengen, probeer het anders morgen nog eens, kan namelijk ook een kleine storing zijn, mocht het nou niet lukken dan zou ik eens bellen en om een persoonlijk aanbod vragen, maar je kan ook naar de vodafone winkel gaan en daar krijg je ook alles gelijk mee
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Jurgenr schreef:
Overal zie ik dat je vanaf 4 maanden van tevoren je abonnement kan verlengen. Nu heb ik een 2 jarig abonnement welke afloopt op 2 mei 2013. Vanaf 2 januari is dit dus 4 maanden. Echter als ik via de site een controle doe voor verlengen krijg ik de melding dat mijn abonnement niet verlengt kan worden en dat het pas vanaf 4 maanden van tevoren kan.

mijn abonnement is trouwens een Sizz abonnement. Maar kan wel gewoon via vodafone inloggen.

hoe kan dit?
Heey Jurgen, welkom op het forum 🙂 Je zou inderdaad de mogelijkheid hebben om te verlengen. Ik adviseer je om te bellen met de Vodafone klantenservice. Mijn collega's zullen dan samen met je kijken naar de mogelijkheden aan de hand van je gegevens. Ook zou je dit kunnen regelen in de Vodafone of Belcompany winkel 😄

Laat me even weten of het gelukt is 🙂
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
melvintje schreef:
Dat hij van sizz is maakt niet zoveel uit, als het goed is zou je gewoon moeten kunnen verlengen, probeer het anders morgen nog eens, kan namelijk ook een kleine storing zijn, mocht het nou niet lukken dan zou ik eens bellen en om een persoonlijk aanbod vragen, maar je kan ook naar de vodafone winkel gaan en daar krijg je ook alles gelijk mee
Heey Melvin, dit zijn de juiste antwoorden 🙂 Dit sluit goed aan op wat we hier aan het doen zijn op het Forum 😄 Kudo voor jou !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic