Afgelopen week 18 febr. j.l. heb ik een telefoon besteld met abonnement...ent, na de betaling van 99,73 (ja na de betaling) ging het mis de site melde dat er storing was bij vodafone, Na een dag wachten en ik geen bevestiging kreeg heb ik gebeld met de klantenservice die mijn adviseerde om een nieuwe bestelling te plaatsen omdat er inderdaad een storing was geweest en een mail te sturen naar CM CU Telesales VIC, Vodafone Netherlands [CMCUTelesalesVIC.nl@vodafone.com] om die eerste 99,73 euro gecrediteerd te krijgen. Zo gezegd zo gedaan, maar jammer, ook deze ging exact het zelfde weer 99,73 afgeboekt en weer die storingsmelding van Vodafone. Weer bellen met de klantenservice echter konden ze me niet helpen want er was geen opdracht ( na ja dat was nu net het probleem van mij) ik moest maar bellen met 08000560, daar mee gebeld en die adviseerde me te bellen met die waar ik nu net mee had gebeld (je kent het wel van het kasje naar de muur) toen ik even probeerde uit te leggen dat dit niet goed was legde ze gewoon de haak er op (verbinding verbroken) ben al 9 dagen bezig en kom geen steek verder. Ben ook al drie dagen bezig via Facebook en maggenger maar ook die laten het afweten. Wie kan me het telefoonnummer van de Directeur van Vodafone bezorgen dan probeer ik het die uit te leggen wat er gebeurd is ik ga er van uit dat hij het wel snapt dat als er geen opdracht doorkomt door een storing er ook geen opdrachtnummer is, maar ik ben wel mijn 200 euro kwijt. En de mannen van CM CU Telesales VIC, Vodafone Netherlands [CMCUTelesalesVIC.nl@vodafone.com] die zeggen dat ik de telefoon moet wijgeren bij levering en dan word er gecrediteerd, blijkbaar snappen die ook niet dat er geen telefoon komt als er geen opdracht is. Wie is er in staat om dit probleem op te lossen. Bij voorbaat alle dank, Groet, Bèr Sluijter