storingMelder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuiste sms berichten

Dinsdag 20 mei heb ik om circa 21:00 een sms verstuurd met het tijdstip waarop ik verwachtte thuis te zijn (die dag!). Zaterdag 24 mei heb ik om 18:55 weer een sms verstuurd met het tijdstip waarop ik verwachtte thuis te zijn (die dag!).

Deze berichten zijn nooit aangekomen. Kan gebeuren. Maar nu komt het vervelende: vanaf maandag 26 mei stromen de sms berichten binnen. In eerste instantie dacht ik nog dat het om een "inhaalactie" na een storing was: de door de storing niet verstuurde berichten alsnog verzenden. Maar inmiddels is het wel duidelijk dat dit niet zo is. Het bericht dat ik zaterdag verstuurd heb om 18:55 wordt nu steeds weer ontvangen met de melding dat deze op maandag om 17:04, .... 23:11, ... verstuurd zou zijn. De tijden waarop deze berichten worden ontvangen zijn zeer wisselend: maandag 16:55, 17:04, 17:17, 23:07, 23:10, 23:11, woensdag 09:43, 09:46, 09:51. Of te wel: soms uren niet en dan weer 3 tot 7 keer binnen een kwartier. Heel vervelend: de onvangende partij wordt er gek van! Ik durf geen sms berichten meer te versturen.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @storingMelder

Je berichtjes blijven mogelijk vast hangen op de berichtencentrale van de ontvangende partij. Laat diegene even zijn of haar simkaart uit het toestel halen en 10 minuten wachten voor deze weer in het toestel gestopt wordt. Ook even opnieuw opstarten. Dan zou het probleem voorbij moeten zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic