Hi @Granis en welkom op de Vodafone Community!
Niets zo lastig als een beller die niet van ophouden weet, vooral vanuit een bedrijf! Er zijn twee oplossingen, door simpelweg het mobiele nummer te blokkeren! Of door er melding van te maken in de MyVodafone App.
Last van een beller en wil je die blokkeren? Doe dat in deze drie stappen via de MyVodafone app;
1. Ga naar 'Service'
2. Onder het kopje 'Alles over service' klik je op 'Telefonische overlast melden'
3. Vul het formulier in
Dit doen we voor je
We proberen het nummer van de plager te achterhalen en sturen een eerste waarschuwing per brief of sms. Dit kan alleen bij een Nederlands nummer. Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld het dan opnieuw. We sturen dan een tweede waarschuwing. Als het dan nog niet stopt, zorgen we ervoor dat het nummer wordt geblokkeerd.
Let op, We doen ons best om samen de overlast te stoppen. Dat lukt alleen als je binnen 3 weken minimaal 3 keer bent lastiggevallen én als er een (korte) verbinding is
geweest. Bel zelf niet terug! Want dan is overlast niet meer te bewijzen. En maak je geen zorgen, we geven je naam niet door. De plager weet dus niet wie de melding heeft gedaan.