bassiw77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongewenst aangemelding voor Video Fun

Hoi

Ik ben opeens ongewenst aangemeld voor Video Fun. (Dit heb ik niet zelf gedaan) Toen ik hier achter kwam heb ik me gelijk afgemeld via https://www.payinfo.nl/. Nu is mijn vraag wat zijn de mogelijkheden om mijzelf hier voor in de toekomst te beschermen (zonder Netflix op te zeggen)en om deze transactie misschien te kunnen blokkeren?

Ik zag dat je blokkades kan instellen, deze heb ik momenteel ingesteld maar geld dit ook voor Netflix waarmee ik me heb aangemeld via vodafone?

Met vriendelijke groet,

Bas Wever
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi bassiw77

Wat goed dat je meteen actie hebt ondernomen!
Zodra je via Payinfo je nummer blokkeert voor sms- en contentdiensten, kun je geen contentdienst meer aanschaffen. Dit betekent dan ook dat Netflix niet meer in rekening gebracht gaat worden voor de volgende maand.

Om dit op te lossen kun je ervoor kiezen om via Netflix zelf een abonnement te nemen en het via ons stop te zetten.
De andere optie is je nummer deblokkeren via Payinfo, maar dan kan het nummer ook aangemeld worden voor sms- en andere contentdiensten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi bassiw77

Wat goed dat je meteen actie hebt ondernomen!
Zodra je via Payinfo je nummer blokkeert voor sms- en contentdiensten, kun je geen contentdienst meer aanschaffen. Dit betekent dan ook dat Netflix niet meer in rekening gebracht gaat worden voor de volgende maand.

Om dit op te lossen kun je ervoor kiezen om via Netflix zelf een abonnement te nemen en het via ons stop te zetten.
De andere optie is je nummer deblokkeren via Payinfo, maar dan kan het nummer ook aangemeld worden voor sms- en andere contentdiensten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic