LM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagde abonnementsverlenging

Vanmiddag heb ik twee mails ontvangen (zojuist gelezen) dat mijn abonnement vervroegd en ongewild verlengd is, inclusief nieuw toestel dat ook nog naar een onbekend adres toegestuurd wordt en de kosten van mijn rekening afgeschreven worden. Ik heb nooit om deze vervroegde verlenging en nieuw toestel gevraagd, dus er is iets fout gegaan bij jullie. Dit dient dus zo snel mogelijk terug gedraaid te worden.
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @LM

Ik snap dat u verbaast hier over bent. Het lijkt me verstandig dat u hier over de klantenservice belt, en het verhaal uitlegt. Dit zodat het probleem zo snel mogelijk opgepakt kan worden.

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Dit heeft heel erg veel weg van identiteits-fraude. Waarschijnlijk heeft iemand misbruik gemaakt van een vervalst / gestolen identiteits-bewijs.
Ik adviseer je om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen. Bijvoorbeeld wanneer er zou zijn verlengd. En of dat gesprek opgenomen is. Met een Voice-log.
Aa.gifte doen bij de Nationale Politie. En een kopie van het Proces Verbaal sturen aan Vodafone. Ter attentie van de afdeling Fraude-onderzoek en fraude-bestrijding.

En heel stellig verzoeken om die valse overeenkomst zo spoedig mogelijk ongedaan te laten maken. En daarvan een schriftelijke bevestiging vragen.

Heel veel moeite. Maar ik adviseer je dringend om alle bovenstaande adviezen op te volgen.

Kudo's kun je aan mij toekennen. Ik ben echt Netwerker :--))

Succes !

Netwerker
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste@LM,
 
Het is inderdaad slim om even contact op te nemen met 0800-0560 of 1201. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan. Het is belangrijk dat je dit zo snel mogelijk kenbaar maakt, want alles moet natuurlijk geannuleerd worden. Succes in ieder geval! 
 
Laat even weten hoe het is afgelopen:).
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic