Hoi
Svenverweij Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Staan de instellingen van je toestel wel goed? Ik weet niet waar je dit kan zien maar kijk even onder je instellingen bij APN. De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4
Wil je 4G dan zet je LTE als voorkeursnetwerk. Als 4G (LTE) niet beschikbaar/mogelijk is dan zal je toestel automatisch overspringen naar 3G.