Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verzekering bij valschade? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar weken geleden een iPhone 6S aangeschaft. Ik ben een heel onhandige persoon en laat mijn telefoon vaak vallen (heb al mijn best geprobeerd, maar ben gewoon onhandig). Wat ik me afvraag:...

door Niet van toepassing

Bedankt Alleen-lezen Onopgelost

Bedankt maar ik heb niets met racen, bovendien ben ik voorzien in mijn telefoonabonnement. Ik vind overigens wel dat reageren erg omslachtig is, ik hoop dat u niet nog meer voorstellen doet via Youtub...

Datalimiet verlagen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Is het mogelijk om de datalimiet Nederland van maximaal € 100,00 te verlagen?Mijn zoon van 15 heeft een Vodafone abonnement en ik vind een maximale overschrijding van € 100,00 wel erg vee...

Leden van het forum Alleen-lezen Onopgelost

Op het Vodafone Forum zitten Moderators, Vodafone medewerkers en Leden. Mocht je de verhalen van de Moderators en Vodafone medewerkers rustig willen doorlezen? Kijk dan in dit topic. Ook het forum hee...

Storing interne systemen Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/km8bi Update: de problemen zijn inmiddels opgelost! Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor de volgende diensten tijdelijk niet of beperkt beschikbaar...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen