waarom krijg ik geen feedback over mijn overstap naar jullie Alleen-lezen Opgelost
ik ben al sinds vorige week dinsdag bezig om over te stappen van telfort naar jullie toe met prepaid en tot op heden nog niks gehoord hoe kan dit
Welkom op de Vodafone Community
ik ben al sinds vorige week dinsdag bezig om over te stappen van telfort naar jullie toe met prepaid en tot op heden nog niks gehoord hoe kan dit
Na het downloaden van de beveiligingsupdate van november 2017 had mijn telefoon samsung s6 edge plus last van een battery drain. Zonder dat de telefoon gebruikt is loopt de accu leeg. Hiervoor is op h...
Hallo,Ik heb een tweetal zakelijke abonnementen met ziggo internet en tv. Helaas is de combinatiekorting tot op heden niet toegepast. Het gaat dan om de dataverdubbelaar en de factuurkorting.Ik heb di...
18 juni een dual sim kaart aangevraagd, Vandaag 25 juni in de bus. hoezo binnen 5 dagen??? Via myvodafone niet te activeren. Bel ons voor activeren. 10 minuten aan de telefoon gehangen voor er een med...
Ik had een post geplaatst geplaatst over mijn slechte internet verbinding. Een moderator gaf het zelfde antwoord als iemand anders om het wifi kanaal van de router te veranderen. Dit help niet aangezi...
Hallo,Ik had rond 2 maanden geleden een samsung s7 gehaalt daarbij zaten ook oortjes. Maar na 2 maanden werkt mijn rechteroortje niet meer. Zit er garantie op en kan ik een vervanging krijgen? Btw ik ...
Ik ben nu 2 maanden klant van Vodafone. Wat mij opvalt aan de facturen is dat er alleen het bedrag staat wat je moet betalen. Ik zou het juist fijn vinden als het stukje abonnementskosten wat je in my...
Wwanneer kan ik de nieuwe android update verwachten voor mijn Samsung a8 2018, zie en lees dat al veel mensen hem binnen hebben gehad, ik helaas nog niet
Voor school doe ik een onderzoek op stage over de hygiëne van de mobile telefoons. Wij gebruiken de Galaxy Xcover4 op mij stage dagelijks. Hier lezen we de rapportages in en kunnen we onze routes op z...
Ik heb een klacht. Mijn vrouw en kinderen hebben de belgische nationaliteit. Zij hebben een Burger Service Nummer en zijn ingeschreven in de Gemeentelijke Basis Administratie. Zowel mijn vrouw als kin...
Graag zou ik met Vodafone in contact komen als wellicht nieuwe aanstaande klant maar jullie telefoonnummer werkt niet. Krijg geen verbinding, buiten bereik (terwijl ik wel bereik heb..) is er bij jull...
Ik lees op diverse sites dat de cashback actie van Samsung verlengd is tot half september 2018. Geldt dit ook bij Vodafone? Op de Vodafone site is de actie tot 5 augustus (gisteren...)
Is het mogelijk om in het overzicht van My Vodafone ipv klantnummers mobiele nummers te tonen.Ik heb meerdere abonnementen en ik ken wel de mobiele nummers, maar weet niet welk klantnummer daar bij ho...
Hallo,Ik wil graag mijn pukcode ontvangen.Ik kan deze niet telefonisch opvragen.Kan deze mij naar mijn email account verstuurd worden?MvgJasper Krijger
good evening. if I buy a sim card in Holland, I'm in Holland for 10 days and then I'm on Iashin in Belgium and Germany, will my SIM card work in these countries or do I need to buy new sim cards in ea...
Hoi Vodafone en leden. ik merk zinds kort dat als ik een gesprek van precies 2 uur heb, deze dan direct verbroken wordt. Maakt niet uit welke provider en welk nummer. dit was eerder nooit zo, wat is e...
Goedemiddag. Ik ben in Duitsland en Vodafone.de heeft hier geen/slecht bereik, E of R als ik geluk heb. Mijn vriendin zit op het Telekom.de netwerk (via t-mobile) en heeft gewoon 4g. Ik kan echter nie...
Beste Vodafone,Momenteel ben ik klant bij Ziggo (zakelijk), destijds had ik begrepen dat mobiel bij Vodafone interessant kan zijn als Ziggo klant. Graag wil ik de overstap van KPN naar Vodafone maken,...
Ik overweeg om na ruim 18 jaar van KPN over te stappen naar Vodafone, maar 25,- aansluitkosten is toch wel absurd. Het levert mij dan qua overstap weinig op. Wat zouden de argumenten zijn om mij te ov...
Hallo,Ik word regelmatig in de nacht wakker gebeld door een Vodafone nummer van iemand die ik niet ken. Als ik opneem hoor ik niks en het is zeer irritant omdat het afstijg om 12 uur in de nacht plaat...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |