Hi @Cecilia ,
Bedankt voor je antwoord, hoewel ik moet zeggen dat je antwoord mij heeft bewezen dat Vodafone geen goed functionerende provider is. Ik heb je collega gevraagd om die wijziging door te voeren op basis van dit specifieke forum. Helaas heeft je collega niet precies hetzelfde gedaan als jij eerder hebt gedaan, maar heeft hij OneNumber losgekoppeld van mijn horloge zodat ik het weer kon activeren, maar hij heeft het niet volledig gedeactiveerd.
Wat betreft de fout, het is belachelijk dat je niets kunt veranderen. Zelfs ik kan al maanden niets veranderen in My Vodafone, wat totaal onacceptabel is.
Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat Vodafone niet in staat is om hun kant van het contract na te komen. Het is al twee maanden geleden dat OneNumber werd aangeboden en veel klanten kunnen er nog steeds geen gebruik van maken, volgens jullie sociale media. Daarom, als morgenochtend de service niet werkt zoals het hoort, breng ik het horloge terug naar de winkel. Mijn telefooncontract is bijna afgelopen dus overstappen zou geen probleem zijn. KPN biedt het horloge voor dezelfde prijs aan, hun Multisim werkt echt en je kunt het in het buitenland gebruiken zonder je telefoon. Al met al een veel betere deal voor dezelfde prijs. Bovendien werkt hun KPN-portaal ook, dus mijn vrienden kunnen wijzigingen aanbrengen zonder dat ze voor elk klein dingetje naar hun provider hoeven te bellen. Eerst wilde ik echt niet overstappen, maar gezien de tragische staat van jullie klantenservice heb ik geen reden om te blijven.