Kruiskader89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Btw specificatie op factuur

Voor mijn belasting aangifte heb ik een mijn facturen van afgelopen jaar met BTW-specificatie nodig. 

 

Ik had gebelt met de klanten service en had te horen gekregen dat dat geregeld kon worden. Ik moest bij mijn rekeningen via de site de btw specificatie aanzetten. Dan zou er een case gemaakt worden en zou ik mijn facturen van het afgelopen jaar met btw kunnen inzien. 

 

Nou lees ik dat dit niet zo is, en dat alleen toekomstige rekeningen met btw-specificatie worden verstuurd. Maar niet de facturen in het verleden met terugwerkende kracht worden aangepast of verstuurd.

 

Voor mij heeft dit geen zin, want ik heb sinds december 2023 al een zakelijke abonnement bij vodafone.

 

Maar ik zou als nog, mijn facturen vanaf januari tot dec 2023 met btw-specificatie willen ontvangen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Kruiskader89, goedemorgen en welkom hier. 

De informatie die je hebt ontvangen is correct. Je bent recent overgegaan naar zakelijk en wil graag de BTW-specificaties ontvangen van je oude particuliere abonnement. Het is dan allereerst van belang om dit in My Vodafone voor je oude abonnement aan te zetten. 
 

  1. Log in op My Vodafone
  2. Ga naar Rekeningen
  3. Scroll helemaal naar beneden en klik op BTW-specificatie aanvragen
  4. Klik op Ja, ik wil een rekening met BTW-specificatie

 

Zodra dit is aangezet, dan kan er vervolgens een case worden aangemaakt om de oude facturen met een BTW-specificatie te versturen. Neem hiervoor contact op met de zakelijke klantenservice, aangezien je inmiddels een zakelijke aansluiting hebt en wij via de Community niet de volledige rechten/inzage hebben voor zakelijke aansluitingen. Het is dus van belang om dit eerst in My Vodafone aan te zetten, zodat je vervolgens de oude facturen met een BTW-specificatie kan ontvangen. 
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Kruiskader89, goedemorgen en welkom hier. 

De informatie die je hebt ontvangen is correct. Je bent recent overgegaan naar zakelijk en wil graag de BTW-specificaties ontvangen van je oude particuliere abonnement. Het is dan allereerst van belang om dit in My Vodafone voor je oude abonnement aan te zetten. 
 

  1. Log in op My Vodafone
  2. Ga naar Rekeningen
  3. Scroll helemaal naar beneden en klik op BTW-specificatie aanvragen
  4. Klik op Ja, ik wil een rekening met BTW-specificatie

 

Zodra dit is aangezet, dan kan er vervolgens een case worden aangemaakt om de oude facturen met een BTW-specificatie te versturen. Neem hiervoor contact op met de zakelijke klantenservice, aangezien je inmiddels een zakelijke aansluiting hebt en wij via de Community niet de volledige rechten/inzage hebben voor zakelijke aansluitingen. Het is dus van belang om dit eerst in My Vodafone aan te zetten, zodat je vervolgens de oude facturen met een BTW-specificatie kan ontvangen. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic