comwes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

sim watch aanmleden lukt niet, bij inloggen in mijn zakelijk Vodafone account zegt hij:Bij aanmelden geeft de Vodafone app aan: geen 06 nummer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @comwes, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 5 profielen/gebruikers staan, waarvan 4 gekoppeld aan een niet bestaand e-mailadres. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @comwes, goedemorgen en welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 5 profielen/gebruikers staan, waarvan 4 gekoppeld aan een niet bestaand e-mailadres. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.

comwes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super bedankt! 3x contact met de Vodafone helpdesk gehad die mij niet konden helpen, en nu in 1x opgelost! dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic