markbosters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber activeren niet mogelijk - configureer mobiel netwerk is greyed-out

Beste, 

 

Ik zou graag vodafone one number willen activeren. 

Alle stappen die aanbevolen worden heb ik gevolgd. 

 

De laatste software op beide Apple producten, opnieuw opstarten, zelfs het loskoppelen van de watch heb ik gedaan. 

Ik heb een Iphone 15pro en een watch series 9. 

 

Contact met vodafone telefonisch gehad en in de winkel geweest. 

Alles zou goed moeten staan maar toch blijf ik de volgende melding krijgen: 

 

Configureer mobiel netwerk (niet aan te klikken)

Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie op met vf nl.

 

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen aub? 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @markbosters, welkom hier!

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic