Marjamus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber activatie geeft melding Geen 06-nummer gevonden

Ik krijg de foutmelding: "Geen 06-nummer gevonden" bij het activeren van OneNumber.

Ik heb al met heel veel mensen aan de klantenservice gesproken, maar niemand lijkt mij te kunnen helpen. Ik krijg te horen dat ik de stapjes moet volgen, de laatste versie moet hebben gedownload, dat er storing is, maar de medewerkers lijken niet te begrijpen dat de oplossing niet bij mij maar bij Vodafone ligt.

Ik lees op een ander forum op dit platform dat @Cecilia de oplossing heeft gevonden voor dit probleem: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/OneNumber-activatie-geeft-melding-Geen-06-nummer-gevonden/m...

Graag zou ik precies hetzelfde willen in mijn account. Dat alle rechten juist worden gezet. Dus @Cecilia als je dit leest: HEEEELP!! Alvast heel veel dank!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Marjamus, goedemorgen!

Jouw kreet om hulp heb ik luidkeels ontvangen, haha! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. Er waren inderdaad meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone en dit moet samengevoegd worden tot 1 account met de juiste rechten als je OneNumber wilt bestellen. Dit heb ik bij deze in orde gemaakt! Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen activeren/bestellen met de gegevens van My Vodafone (marjo*********@gmail.com). Herstart voor de zekerheid wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Laat je mij weten of het is gelukt ? 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Jaja, soms gaan er dingen mis en in de meeste gevallen dan. Kan @Cecilia je er wel mee helpen. Ze is er maandag weer, heb nog even geduld a.u.b.  het komt allemaal Wel weer goed hoor 👍🏼

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Marjamus, goedemorgen!

Jouw kreet om hulp heb ik luidkeels ontvangen, haha! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. Er waren inderdaad meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone en dit moet samengevoegd worden tot 1 account met de juiste rechten als je OneNumber wilt bestellen. Dit heb ik bij deze in orde gemaakt! Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen activeren/bestellen met de gegevens van My Vodafone (marjo*********@gmail.com). Herstart voor de zekerheid wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Laat je mij weten of het is gelukt ? 🙂 

Marjamus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel veel dank! Het is gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic