Ik krijg de foutmelding: "Geen 06-nummer gevonden" bij het activeren van OneNumber.
Ik heb al met heel veel mensen aan de klantenservice gesproken, maar niemand lijkt mij te kunnen helpen. Ik krijg te horen dat ik de stapjes moet volgen, de laatste versie moet hebben gedownload, dat er storing is, maar de medewerkers lijken niet te begrijpen dat de oplossing niet bij mij maar bij Vodafone ligt.
Ik lees op een ander forum op dit platform dat @Cecilia de oplossing heeft gevonden voor dit probleem: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/OneNumber-activatie-geeft-melding-Geen-06-nummer-gevonden/m...
Graag zou ik precies hetzelfde willen in mijn account. Dat alle rechten juist worden gezet. Dus @Cecilia als je dit leest: HEEEELP!! Alvast heel veel dank!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marjamus, goedemorgen!
Jouw kreet om hulp heb ik luidkeels ontvangen, haha! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. Er waren inderdaad meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone en dit moet samengevoegd worden tot 1 account met de juiste rechten als je OneNumber wilt bestellen. Dit heb ik bij deze in orde gemaakt! Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen activeren/bestellen met de gegevens van My Vodafone (marjo*********@gmail.com). Herstart voor de zekerheid wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Laat je mij weten of het is gelukt ? 🙂
Jaja, soms gaan er dingen mis en in de meeste gevallen dan. Kan @Cecilia je er wel mee helpen. Ze is er maandag weer, heb nog even geduld a.u.b. het komt allemaal Wel weer goed hoor 👍🏼
Hi @Marjamus, goedemorgen!
Jouw kreet om hulp heb ik luidkeels ontvangen, haha! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. Er waren inderdaad meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone en dit moet samengevoegd worden tot 1 account met de juiste rechten als je OneNumber wilt bestellen. Dit heb ik bij deze in orde gemaakt! Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen activeren/bestellen met de gegevens van My Vodafone (marjo*********@gmail.com). Herstart voor de zekerheid wel even jouw toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Laat je mij weten of het is gelukt ? 🙂
Heel veel dank! Het is gelukt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.