SanderVD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onduidelijkheden over Internet op reis dagbundel

Hallo,
 
Ik ben nu in Turkije op vakantie en heb gister (Woensdag) de internet op reis dagbundel geactiveerd voor 2 euro per dag,
nu lukte het niet via SMS en kreeg ik een smsje terug dat ik 1200 moest bellen en contact op moest nemen met een adviseur ik heb dit niet gedaan en heb inplaats daarvan de de dagbundel via me telefoon geactiveerd (op WiFi). Ik kreeg een berichtje terug dat ie met succes geactiveerd is en dat mijn datalimiet is uitgezet. Maar dit laatste wil ik helemaal niet uit hebben staan dus heb ik naar DATALIMIET AAN naar 5000 gesmsd, in reactie daarop krijg ik dat er een technische storing is en dat ik het later nog eens moet proberen...?
 
Ook wil ik graag mijn dagbundel uitzetten na vandaag, maar als ik internet op reis uit naar 4000 sms staat er dat deze niet aanstaat en dat ik hem dus niet kan uitzetten. Nu heb ik het geprobeerd via my vodafone maar dit lukt dus ook niet.
Is het uberhaupt mogelijk om de databundel uitzetten terwijl ik nog op vakantie ben? En betaal ik ook 2 euro als ik mijn dataverbinding niet aanzet?
 
Graag snel antwoord, dank u alvast voor uw tijd.
 
Gr. Sander
 
 
Ik heb overigens een HTC Desire HD en bel+sms+web 200 abbonement.
6 Reacties 6
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi SanderVD,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik zie dat er verder nog niemand heeft gereageerd! 😞

Om verder te kunnen kijken wat het probleem is zou ik graag je 06nummer in een pm bericht ontvangen. Zonder het nummer kunnen wij ook vrij weinig voor je betekenen.

Het limiet wordt inderdaad ook uitgezet bij de activering van de data dagbundel. Dit om systeemconflicten en onterechte afsluiting te voorkomen.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je op een dag je dataverbinding niet aanzet dan betaal je ook geen 2 euro voor die dag (van 0:00 t/m 23:59 Nederlandse tijd, in Turkije is dat dus van 01:00 t/m 00:59 volgende dag lokale tijd als ik me niet vergis).
 
Let er wel op dat dataroaming helemaal uit moet staan dan, want ook het op de achtergrond bijwerken van Twitter/Facebook is datagebruik en kost dus ook geld.
Knientje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed, dan zal ik ook nog even reageren.

Ik heb hetzelfde probleem en kan internet op reis niet aanzetten, niet via SMS en ook niet via myvodafone.
Ik heb een Bel+SMS+Web 100 abonnement.
Over enkele weken ga ik naar Engeland op vakantie en mijn telefoon zit zo in elkaar, dat ik de appjes niet uit kan zetten en hij ondesteunt ook geen WiFi (de nieuwe telefoon die ik van Vodafone zou krijgen, doet dat wel, alleen is die al een eeuwigheid onderweg, klantenservice heeft inmiddels het tweede emailtje hierover ontvangen, maar daar hebben we het in dit topic niet overMan Tong)

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als ik terugkom uit Engeland, ik een telefoonrekening zal krijgen a là bedrag in de uitzending van Radar van afgelopen maandag.

Ik zal internet sowieso gebruiken voor het lokale weerbericht (omdat ik met een boot ga varen) en de getijden.

Ik zie wel in MyVodafone dat ik een Blox heb van 250MB per maand, worden die ook benut in het buitenland?
 
 
rob_b

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net Internet op Reis dagbundel aangezet. Nu lees op internet dat ik mijn korting kwijt ben als ik Internet op reis aanzet.(?)
Ik heb een Bel + SMS + Web-2 200 actie abonnement afgesloten waarbij ik het eerste jaar 50% korting krijg.
 
Ben ik deze nu kwijt???
Weegschaal15

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem als de gebruiker voor mij, die hier zo te zien geen hulp bij heeft gekregen. Ik zit nu in België en wilde mijn Internet op Reis dagbundel aanzetten, zodat ik in ieder geval Google Maps kan gebruiken om te kunnen navigeren. Eerst geprobeerd te smsen, wil niet. Via My Vodafone, krijg wel confirmatie smsjes en dat mijn 1 GB web is uitgezet! Maar toch staat er op My Vodafone dat mijn dagbundel niet aanstaat. Ik ben nu erg bang dat ik mijn korting nu kwijt ben, en dit kan ik als arme student niet hebben.
Weegschaal15

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een dag later is het geactiveerd: te laat!

Sinds de vorige post ben ik een jongvolwassene zonder studie en inkomen geworden. Klantenservice geprobeerd te bereiken, lukt niet. Hoop niet dat ik ook in rekening wordt gebracht voor die 45 cent per gesprek, omdat er niet eens een gesprek is geweest. Heb meerdere keren geprobeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic